Branża ślubna w ostatnich latach przeszła bardzo dużo. I choć wydawać by się mogło, że wszystko wraca do normy, to usługodawcy wciąż muszą mierzyć się z wieloma wymagającymi wyzwaniami. W naszej akcji chcemy docenić ich pracę. Poprosiliśmy nowożeńców o podzielenie się rekomendacjami i z ich pomocą stworzyliśmy bazę polecanych usługodawców, spośród których nasi Czytelnicy wyłonią Mistrzów Ślubu i Wesela!
Start akcji to wielkie emocje |
---|
Ranking ukazał się 14 lutego i dla wielu wyróżnionych był to moment szczególny. Emocje, które im towarzyszyły, znalazły swoje odzwierciedlenie w mediach społecznościowych. Za pośrednictwem m.in. Facebooka nominowani dziękowali klientom oraz zachęcali do wspierania ich udziału w akcji.
Grafika? A może krótki film? |
---|
Aby post był atrakcyjny dla naszych odbiorców, warto zastanowić się nad jego formą. Przygotowanie własnej grafiki to nic trudnego – najważniejszy jest pomysł i to, co chcielibyśmy przekazać. Na pewno mamy do dyspozycji mnóstwo zdjęć, pokazujących naszą pracę, do których lubimy wracać. Wykorzystajmy je do stworzenia ciekawej ilustracji.
Innym atrakcyjnym sposobem na poinformowanie o nominacji może być krótki filmik. Wystarczy zadbać o to, co znajdzie się w kadrze, ustawić telefon w dobrym miejscu lub poprosić kogoś o pomoc, włączyć nagrywanie i... gotowe!
Nie martwcie się o ewentualne pomyłki czy przejęzyczenia. Media społecznościowe - a przede wszystkim Wasi odbiorcy - kochają normalność i naturalność! Co ważne, Facebook premiuje treści wideo, macie więc większą szansę dotrzeć z informacją o udziale w akcji do szerokiego grona odbiorców.
Nie tylko Faceboook |
---|
Krótkie nagrania można wykorzystać nie tylko na Facebooku. Użyjcie go, aby dotrzeć do odbiorców w innych serwisach - np. na Instagramie czy TikToku.
Za każdą firmą stoją ludzie, dlatego w momencie startu akcji Mistrzowie Ślubu i Wesela nie mogło zabraknąć również głosów wsparcia od najbliższych i prezentacji samych uczestników:
Publikacja informacji o nominacji w mediach społecznościowych to świetny pomysł na podziękowanie klientom za zgłoszenie oraz poinformowanie pozostałych o udziale w akcji. Tym bardziej zachęcamy do publikowania, udostępniania i dzielenia się treściami, a wszystkim uczestnikom akcji ŻYCZYMY POWODZENIA!
KLIKNIJ, GŁOSUJ i zobacz aktualne wyniki |
---|