Przez rok, ekipa GenZie (w składzie: Bartek Kubicki, Hania Puchalska, Faustyna Fugińska, Bartek "Świeży" Laskowski, Patryk "Baran" Mortalcio, Wiktoria "Kartonii" Bochnak) zgromadziła na swoim kanale na YouTube niemal 1,2 miliona subskrybcji. Członkowie projektu rozwinęli również swoje konta na Instagramie i TikToku, wyprodukowali kosmetyki, nagrali wspólnie kilka kawałków, a nawet zagrali koncert w Krakowie.
Oprócz barwnych osobowości oraz masy kreatywności, influencerzy zawdzięczają swój sukces głównemu inicjatorowi projektu, czyli Karolowi "Frizowi" Wiśniewskiemu, który od początku wspierał grupę. To m.in. dzięki niemu, GenZie udało się wykonać roczne wyzwanie, jakim było tzw. daily, czyli codzienne publikowanie filmu na swoim kanale.
Po finale GenZie, na kanale Friza pojawił sie film dokumentalny o GenZie, który pozwolił widzom zagłębić się w proces tworzenie filmów na YouTube od kulis.
Czy to koniec GenZie?
Mimo tego, że ekipa GenZie zakończyła daily, członkowie grupy oraz sam Friz zapewniają, że to nie koniec ich wspólnej przygody, a roczne wyzwanie było jedynie początkiem, gdyż zapoczątkowało wspaniałą przyjaźń pomiędzy uczestnikami.
Youtuberzy wciąż będą tworzyć kontent na YouTube, lecz każdy na swoim kanale. Nie zabraknie wspólnych filmów, chociaż każdy z nich ruszy w swoją stronę.
"Chociaż kończy się daily nie kończy się Genzie." - śpiewają członkowie grupy w swojej nowej piosence.
- Te osoby nie dostaną ślubu kościelnego
- Tak wyglądał Kraków 1000 lat temu! Oto rekonstrukcja
- Tak oszukują nas sklepy spożywcze. TOP 10 nieczystych zagrań!
- Horoskop miesięczny na grudzień 2022 dla wszystkich znaków zodiaku
- Otwarto nowy prywatny akademik w Krakowie. Prawdziwy wypas dla studentów z kasą
- Budowa S7 na północy Małopolski. "Ekspresówka" widziana z góry robi wrażenie
Jak żyją Polacy w Katarze?
