W ramach realizowanego wdrożenia komunikacja z klientami na stacjach paliw jest prowadzona przy wykorzystaniu specjalnych QR kodów, które zostały umieszczone m.in. przy kasach, na lustrach, w przestrzeni Stop Cafe (przy ekspresach do kawy, na stojakach na stolikach). Po zeskanowaniu QR kodu jesteśmy automatycznie przekierowani na stronę www.mikroflota.orlen.pl, gdzie czekają interaktywni Wideoasystenci. W rolę Wideoasystentów wcielają się znani sportowcy, Justyna Święty-Ersetic - lekkoatletka, oraz Mikołaj „Miko” Marczyk - kierowca rajdowy.
Interaktywny wideobot jest inteligentną aplikacją, która w automatyczny sposób dopasowuje treści wideo do potrzeb klientów stacji paliw, usprawniając tym samym proces aplikacyjny do Programu MIKROFLOTA. Dzięki interakcji z botem klient stacji paliw zyskuje:
- informacje o korzyściach Programu MIKROFLOTA w ciekawy, angażujący sposób z wykorzystaniem formatu Wideoasystenta,
- wypunktowanie w tle obrazu najistotniejszych treści o korzyściach, adresach do rejestracji na wskazanej stronie mikroflota.orlen.pl
- wsparcie w prawidłowym wypełnieniu formularza kontaktowego, którego każde pole walidowane jest przez Wideoasystenta,
- zapewnienia Customer Experience, a przy okazji indywidualnych, imiennych podziękowań za wypełnienie formularza na końcu procesu.
Wykorzystanie formatu interaktywnego wideo do komunikacji z klientami stacji paliw PKN ORLEN jest nowoczesnym kanałem marketingowym i biznesowym, umożliwiającym ekspresję przekazu oraz łatwiejsze i szybsze dotarcie do odbiorców treści.
Program MIKROFLOTA skierowany jest głównie do mikroprzedsiębiorstw. Program umożliwia bezgotówkowe płatności za paliwo, produkty i usługi, płatności mobilne w aplikacji mFLOTA, zbiorcze fakturowanie - 1 faktura na dwa tygodnie, limit zakupowy do 9 tys., dostęp do portalu flotowego do zarządzania i portalu edoc-online do pobierania faktur, dostęp do usług dodatkowych.