Spis treści
Subskrypcja jedzenia w Żabce
Żabka po sukcesie „kawonamentu” zamierza pójść o krok dalej i wprowadzić możliwość wykupienia subskrypcji na posiłki. Sieć chce, by usługa objęła śniadania, obiady i kolacje.
– Temat abonamentów jest ciekawy. Mogę powiedzieć, że pracujemy nad nowymi subskrypcjami. Nie wszystkie mogę zdradzić, bo to obszary dosyć konkurencyjne na rynku. Myślimy nad subskrypcjami dań z Żabki: ofertami na śniadania, obiad, kolację – do wyboru. Taki abonament obiadowy – przekazał portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Nowy pomysł Żabki może także okazać się strzałem w dziesiątkę, gdyż wiele osób regularnie kupuje tam hot-dogi, sałatki czy gotowe obiady. Klienci, którzy korzystają z oferty gastronomicznej regularnie, będą mogli zatem sporo zaoszczędzić.
Obecnie szczegóły nie są jeszcze znane, jednak można przypuszczać, że w ofercie subskrypcyjnej znajdą się między innymi dania gotowe, takie jak Tomcio Paluch, Szamamm czy Dobra Karma. Prawdopodobnie dostępne też będą ciepłe posiłki takie jak hot dogi, panini czy kebaby.
Przeczytaj również: Znana sieć sklepów oferuje czyszczenie i naprawę butów
Kawa na abonament w Żabce
Od listopada 2022 roku klienci Żabki mogą natomiast korzystać z „kawonamentu”, czyli subskrypcji kawowej w cenie 49,99 zł za 30 dni. W ramach tego pakietu można raz dziennie odebrać dowolną kawę serwowaną w sklepie. Do wyboru są m.in. kawa czarna, flat white, cappuccino, latte, espresso doppio, espresso oraz kawa cortado.
W ramach aktywnej subskrypcji można dodatkowo raz na okres rozliczeniowy odebrać dowolną kawę 200 ml z kawomatu lub muffina. Odbiór jest możliwy po wykorzystaniu limitu na dany dzień – wyjaśnia sieć.
Abonament na kawę można wykupić za pośrednictwem aplikacji Żabka. Wystarczy wejść w zakładkę z „kawonamentem” znajdującą się na stronie głównej, a następnie wybrać przycisk „Aktywuj subskrypcję”. Ostatnim etapem jest wskazanie metody płatności.
Osoby, które chcą wziąć opłaconą kawę, muszą pokazać kasjerowi wygenerowany w aplikacji kod kreskowy. Co istotne, subskrypcję można aktywować i dezaktywować w dowolnej chwili. Będzie ona aktywna do końca aktualnego okresu rozliczeniowego.
Niedawno sieć Żabka wdrożyła również usługę naprawy i czyszczenia butów. Osoby zainteresowane mogą ją zamówić z poziomu strony internetowej (zakładka „Wygodne usługi”).
Wprowadzając usługi we współpracy z WoshWosh, pomagamy klientom oszczędzać ich czas, ale także pieniądze, ponieważ naprawa i czyszczenie obuwia są dużo tańsze niż kupno nowego. Wspólnie z naszymi klientami dbamy także o środowisko, realizując naszą strategię odpowiedzialności i m.in. wcielając w życie zasadę zero waste – jedna para butów rozkłada się średnio aż 50 lat! – informowała sieć w komunikacie prasowym.