Do nieprzyjemnie sytuacji - jak relacjonuje nasz czytelnik - doszło 21 kwietnia w jednej z restauracji przy ul. Zakopiańskiej w Krakowie. Gdy zorientował się, że w zamówionej kanapce jest niedosmażone mięso, postanowił to zgłosić kierownikowi zmiany w restauracji. W odpowiedzi miał usłyszeć, że "tak wygląda prawidłowo wysmażone mięso".
Na dowód, że mięso było praktycznie surowe, czytelnik przesłał do naszej redakcji zdjęcia kanapki.
"Przykro nam, że nasz Gość otrzymał produkt niespełniający standardów. Jakość serwowanych posiłków jest naszym priorytetem, tym bardziej poważnie traktujemy to zgłoszenie i zależy nam na rozwiązaniu sprawy.
Zawsze uwzględniamy reklamację dotyczącą jakości produktu, dokonując chociażby zwrotu gotówki bądź oferując zaproszenie na darmowy posiłek. Prosimy Klienta o kontakt z naszym Biurem Obsługi" - informuje Adrian Wnęk z biura prasowego firmy AmRest.
Przejdź do galerii zdjęć i zobacz, jak wyglądała kanapka, którą zamówił nasz czytelnik.
WIDEO: Trzy Szybkie. Kryzys Kościoła katolickiego w Polsce
