https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Zarząd Transportu Publicznego będzie zarządzał Punktami Sprzedaży Biletów. Uruchomi również uzupełniającą kontrolę biletów w MPK

Ewa Wacławowicz
Anna Kaczmarz / Dziennik Polski / Polska Press
Od 1 lipca Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie przejmie dotychczasowe Punkty Sprzedaży Biletów od Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji oraz przekształci je w Punkty Obsługi Pasażerów. Dodatkowo ZTP uruchomi uzupełniającą kontrolę biletów w pojazdach Komunikacji Miejskiej w Krakowie.

Jak informuje w komunikacie Zarząd Transportu Publicznego, "w związku z przejęciem Punktów Sprzedaży Biletów i przekształceniem ich w Punkty Obsługi Pasażerów Komunikacji Miejskiej w Krakowie (POP KMK), a także z powodu konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac organizacyjnych, w piątek 30 czerwca oraz poniedziałek 3 lipca 2023 r. wszystkie punkty będą nieczynne".

Ponadto, Punkt Obsługi Pasażerów przy Dworcu Głównym Wschód zostanie przeniesiony obok nowej lokalizacji Punktu Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej. W lipcu ten punkt będzie nieczynny, a o jego ponownym otwarciu ZTP będzie informować w najbliższym czasie.

W Punkcie Obsługi Pasażerów KMK dostępne będą takie usługi jak:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej,
  • realizowanie doładowań kart miejskich biletami okresowymi,
  • wyrabianie duplikatów kart mieszkańca ze zdjęciem,
  • rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich.

ZTP, jako organizator transportu uprawniony jest do prowadzenia w pojazdach Komunikacji Miejskiej dodatkowych kontroli dokumentów przewozu, nie objętych zakresem umowy z obecnym wykonawcą czyli firmą Rewizor. I tak też postanowił. Od lipca część kontrolerów ZTP również będzie sprawdzać bilety w tramwajach i autobusach w Krakowie.

"Świadczenie tych usług wewnątrz Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie daje większą kontrolę nad jakością i spójnością usług. Jednostka może ustalać wytyczne, standardy i procedury, które muszą być przestrzegane przez jej personel, co pozwoli na szybsze reagowanie w przypadku ewentualnych uchybień. Może również zapewniać odpowiednie szkolenia pracownikom, które przełożoną się na wysoką jakość obsługi pasażerów. Kontrola oraz podnoszenie jakości prowadzonych usług jest kluczowa dla budowania zaufania pasażerów i utrzymania pozytywnego wizerunku organizatora transportu" - informuje ZTP.

Czy technologie niszczą psychikę dzieci?

od 16 lat
Wideo

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

R
Rudy z Budy
A co z kanarami ktorzy bija pasazerow ktorzy nie posiadaja biletow? Co z kanarem 0741 ktory pobil chlopaka za to ze ten nie zdazyl kupic biletu w aplikacji mobilnej bo ja kanary wylaczyly kiedy wsiadaly do tramwaju?

Co z opóźnieniami autobusow i tramwaji liczonych nieraz po kilkadziesiat minut? Co z chamska obsluga kierowcow i motorniczych ktorzy sa zlosliwi i opryskliwi w stosunku do pasazerow? Co z tłokiem w komunikacji miejskiej? Dlaczego prezes MPK zarabia kilkaset tysiecy rocznie a przedsiebiorstwo jest wrogie mieszkancom?
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska