https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

ZIKiT szuka zarządców ruchu z umiejętnością "improwizacji"

Piotr Rąpalski
fot. Andrzej Banaś
Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu szuka nowych pracowników do zarządzania ruchem i sygnalizacją świetlną w mieście. Szansę ma każdy krakowianin, w tym osoby z "umiejętnością improwizacji", bo przecież ruch w mieście powoduje wiele niespodzianek i problemów do szybkiego rozwiązania.

W ogłoszeniu czytamy: "Wielu z Was codziennie udowadnia nam, że na programowaniu sygnalizacji świetlnej zna się najlepiej na świecie. Nie raz czytaliśmy w komentarzach, że przecież to proste i jednym ruchem udałoby się Wam usprawnić ruch w Krakowie. Teraz macie szanse! Specjalista od świateł poszukiwany".

Oferujemy:
1. Wiedzę z zakresu projektowania programów sygnalizacji świetlnych w praktyce, z wykorzystaniem narzędzi wspomagających proces projektowania.
2. Umiejętność programowania sterowników sygnalizacji świetlnej.
3. Korzystanie z zaawansowanych narzędzi do symulacji ruchu drogowego (np. program PTV VISSIM).
4. Współuczestniczenie przy wdrażaniu i rozwijaniu innowacyjnych systemów z zakresu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym (Systemy ITS).
5. Pracę w młodym zespole, w przyjaznej atmosferze, w Centrum Sterowania Ruchem.
6. Umowę o pracę.

Potrzebujemy:
1. Zaangażowania, kreatywności, umiejętności improwizacji oraz logicznego myślenia.
2. Dyspozycyjności (okazjonalna praca poza urzędowymi godzinami pracy w tym w nocy, w dni ustawowo wolne od pracy, również w terenie).
3. Znajomości nowoczesnych technologii.
4. Umiejętności zarządzania dokumentacją oraz korespondencją urzędową.

Wymagania minimalne:
a) Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
b) Wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu: informatyki, automatyki, elektroniki, telekomunikacji, inżynierii ruchu lub transportu.
c) Staż pracy: co najmniej 2 lata.

Komentarze 10

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

k
kierowca
Staż pracy:(
g
gniewko_syn_ryba
...
J
Jacek
A może mój przyjaciel Jan T. By się nadal ???? Krystalicznie czysty niczym woda źródlana. Zaufajcie mu. Ja mu ufam......:):)
d
dzięki
czyi 2000 na rękę... brutto to jak mierzyć ch.. z kręgosłupem.

żal

tyle to dostałem po zaraz po studiach jako automatyk i to na okresie próbnym. Już widzę, jakich inżynierów przyciągną. Jeśli dobrych to początkujących i to na chwilę.
k
kierowca
Jako kierowca, mogę podać kilka przykładów, które bardziej sugerują, że to państwo coś do końca nie działacie tak jak trzeba:
1. Po remoncie ul. Czarnowiejskiej nowe światła dla pieszych zaraz przy skręcie z ATW, potrafiły zapalić się gdy przechodziła tylko para i w ten sposób zatrzymać ok 20 samochód i 2 autobusy.
2. Po remoncie Mogilskiej postawione nowe sygnalizatory, zatrzymywały samochody, na wszystkich się stało (nie wiem czy coś się zmieniło).
2. Od Placu Centralnego do ul. Klasztornej jadąc ok godz. 21, zostałem zatrzymany na wszystkich sygnalizatorach, czerwona fala w czystej postaci, choć z podpożądkowanych dróg nikt nie jechał.
3. Remont ul. Bieżanowskiej miał za zadanie wyeliminowanie ruchu samochodowego.
4. Jadąc wieczorem od ronda Matecznego do ul. Rostworowskiego stałem na 7 z 9 sygnalizatorów, w tym na 2 podwójnie o godz 18:45, czyli po szczycie.
5. Na ATW, została zlikwidowana zielona fala.
6. Ul. Dietla brak zielonej fali, czasem zdarza się, że na ul. Stradomskiej się stoi, potem na na przejściu dla pieszych na bulwarach, a jak ruszamy to w tym czasie zapala się czerwone na rondzie Grunwaldzkim.
7. Świtała na Monte Cassino przy ul Szwedzkiej, są ustawione w taki sposób, jakby to ul. Szwedzka była z większym natężeniem ruchu.
8. Skrzyżowanie Zakopiańska-Brożka można przemodelować i zmniejszyć korki na nim.
To takie małe moje sugestie.
Jeśli 4 pierwsze punkty nie są aż tak ważne, to ja mogę się zgłosić na terenowego pracownika, który będzie z praktyki korygował, ustawienia z programu, za pokrycie kosztów paliwa i biletów + dodatek na coś do jedzenie albo na pełen etat:)
Po prostu Kraków, to jedno z najbardziej zakorkowanych miast w Europie i chyba możemy wypowiadać słowa krytyki, stając na 3-5 światłach pod rząd.
Jeszcze wspomnę o ul. Rydlówka, jechałem tam w piątek w szycie, już teraz jest tam paraliż, a co dopiero jak wprowadzą się nowi mieszkańcy, przecież tam powstaje ok 15 nowych bloków to pewnie ok 2000 osób, a infrastruktura już teraz jest tragedią, może jakiś przystanek tramwajowy, może jakieś usprawnienie wyjazdu.
B
BIP Kraków
.
k
kk
przykład umiejętności programowania działania sygnalizacji świetlnej.
x
x
ktoś napisze jakie zarobki?
---
Tramwaj za każdym razem miałby "pionową szczelinę"...
M
M
?
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska