Ruch tramwajowy przez rondo był częściowo zablokowany a tramwaje były kierowane na trasy objazdowe. Po godzinie 17.10 MPK poinformowało, że tramwaj został zepchnięty z ronda w kierunku Nowej Huty. Linie wracają na swoje stałe trasy lecz przywrócenie normalnego ruchu potrwa jeszcze chwilę.
Awaria Krakowiaka na rondzie Grzegórzeckim [KRÓTKO]
Na Rondzie Grzegórzeckim w przejeżdżającym tramwaju złamał się pantograf. Zepsuty krakowiak stał przez 1,5 godziny na środku ronda.
Podaj powód zgłoszenia
s
Wnętrze tramwajów "Krakowiak" jest źle zaprojektowane!, jest zaprzeczeniem funkcji jaką powinien spełniać tramwaj miejski: zbyt mała ilość miejsc siedzących w stosunku do powierzchni użytkowej wagonów, zbyt duża ilość siedzeń vis-a-vis, (przykładem dobrego rozmieszczenia siedzeń jest Bombardier - większość przodem do kierunku jazdy), zbyt duże odległości między siedzeniami w rzędzie - w niektórych częściach wagonu (pojedyncze po prawej stronie).
Niewykorzystywane! miejsca na bagaż, w miejscach, gdzie powinny być siedzenia. Zbyt duża część wagonu przeznaczona na boksy dla rowerów, nigdy! nie wykorzystywane w pełni.
Reasumując, ogólne marnotrawstwo przestrzeni. Pasażerowie wchodząc do "Krakowiaka" bezradnie rozglądają się za miejscami do siedzenia, chodzą wzdłuż wagonu, niektórzy zdesperowani siadają na miejscach na bagaż, tych z relingiem.
Odnoszę wrażenie, że projektujący te wnętrza, ale również niestety! zamawiający ten model tramwaju dla Krakowa, nie mają pojęcia, jakie potrzeby mają pasażerowie.
Niewykorzystywane! miejsca na bagaż, w miejscach, gdzie powinny być siedzenia. Zbyt duża część wagonu przeznaczona na boksy dla rowerów, nigdy! nie wykorzystywane w pełni.
Reasumując, ogólne marnotrawstwo przestrzeni. Pasażerowie wchodząc do "Krakowiaka" bezradnie rozglądają się za miejscami do siedzenia, chodzą wzdłuż wagonu, niektórzy zdesperowani siadają na miejscach na bagaż, tych z relingiem.
Odnoszę wrażenie, że projektujący te wnętrza, ale również niestety! zamawiający ten model tramwaju dla Krakowa, nie mają pojęcia, jakie potrzeby mają pasażerowie.
o
Kwestia organizacji realnych buspasów. A w przypadku gumy inne go ominą, a nie korek na trzy przystanki
l
pod warunkiem ze bedzie niedziela i nie bedzie w krakowie korkow to rkologiczny autobus pojedzie. no chyba ze zlapie gume
A
Jakość tramwajów PESA to jakość dawnego Poloneza FSO - jeździ ale ciągle go trzeba naprawić .Może już czas na koniec experymentw i powrót do niezawodngo Bomardera
o
Ekologiczny autobus nic by nie złamał, tylko pojechał by dalej.
k
Czy producent Krakowiaków tzn.PESA zapłaciła już krakowskiemu MPK kary za nierzetelne , nieterminowe wywiązanie się z umów dotyczących dostarczenia tramwajów do Krakowa ?? Czy dalej bawi się ów producent z miastem naszym w kotka i myszkę ??
K
Dzień bez zepsutego Krakowiaka paraliżującego miasto dniem straconym.