
Designerski szlif Venus Williams
Jeszcze w trakcie kariery, zakończonej w 2017 r., zaangażowała się w różne, mniejsze i większe, projekty. M.in. firmowała swoim nazwiskiem sieć lokali sprzedających napoje (Jamba Juice), jak również linię kosmetyków marki Asutra. Wraz z siostrą Sereną wykupiły udziały w innych sportowych przedsięwzięciach - klubie futbolu amerykańskiego Miami Dolphins czy największej na świecie federacji mieszanych sztuk walki (MMA) - Ultimate Fighting Championship (UFC).
To jednak tylko "dodatek" do portfolio biznesowego. Venus od kilku lat konsekwentnie pracuje na własny rachunek, jest szefową dwóch dużych firm. Zainwestowała we własną markę odzieżową EleVen (na zdjęciu), oferującą ubrania i dodatki dla aktywnych kobiet. Jest też właścicielką V Starr, agencji zajmującej się projektowaniem wnętrz (na koncie ma wiele różnych prac, od szatni sportowej na stadionie Williams Collage, po prywatne kluby i budynki miejskie).
Co ważne, nie jest tylko "twarzą" tych projektów. Osobiście bierze udział zarówno w projektowaniu odzieży, jak i negocjowaniu sprzedaży, podobnie jak i w opracowaniu planów modernizacji budynków. Ma do tego stosowne uprawnienia - ukończyła studia z zakresu projektowania i mody w znanej szkole artystycznej i kulinarnej w Fort Lauderdale; jest też licencjonowanym projektantem wnętrz.

Konglomerat Anny Lewandowskiej
Zanim Anna Lewandowska stała się znana jako celebrytka i żona wielkiego piłkarza Roberta Lewandowskiego, świetnie radziła sobie na macie. Startując w zawodach karate (jako Anna Stachurska) zdobywała medale mistrzostw Polski, Europy i świata.
Obecnie, wykorzystując swą ogromną popularność, prowadzi różne biznesy w szeroko rozumianej branży fitness i żywienia, a oferta może przyprawić o zawrót głowy.

Konglomerat Anny Lewandowskiej
Zaczęło się w 2013 r. od bloga, w którym trenerka udziela porad żywieniowych i sportowych. Biznes znacząco się rozrósł. Teraz Lewandowska firmuje markę sprzedającą zdrową żywność (Food by Ann), zajmuje się dietetycznym cateringiem (Super Menu; reklama: "Prawdopodobnie jako jedyny catering dietetyczny w Polsce nie dodajemy cukru"), oferuje programy dietetyczne, treningowe, motywacyjne i z zakresu medycy sportowej (dwa projekty: Diet Training by Ann i Health Center by Ann), zainwestowała w branżę kosmetycznej (Phlov - "innowacyjne kosmetyki naturalne"), jak i szeroko rozumiany sektor "dziecięcy" (Baby By Ann; "Rodzina. Dzieci. Zdrowie. Moda. Design").

Słodkie przysmaki od Marii Szarapowej
Maria Szarapowa był jedną z najbardziej utalentowanych (w 2005 r. była nr 1 na światowej liście) i medialnych tenisistek. Zachwycała zagraniami na korcie, jak również urodą i wdziękiem. Przez kilkanaście lat był gwiazdą tenisa, karierą oficjalnie zakończyła w lutym 2020 r., pod jej koniec już nie odnosiła wielkich sukcesów.
Ciekawy pomysł na dodatkowy zarobek miała już wcześniej. W 2013 r. zajęła się produkcją i sprzedażą ekskluzywnych słodyczy. Marka została nazwana Sugarpova (ang. sugar - cukier). Biznes najwyraźniej dobrze kręci się do dziś, choć Szarapowej nie ma już tak często na czołówkach gazet i serwisów internetowych.