
Roboty nie mają konkurować z ludźmi, a będą im pomagać, ułatwiać pracę, wyszukiwać potrzebne dane, sugerować rozwiązania

Wojciech Cichoń, dyrektor zarządzający Capgemini Business Services Europe: - Mamy nadzieję, że nasi nowi pracownicy zostaną ekspertami od transformacji, robotyzacji i inteligentnej automatyzacji, staną się architektami przyszłości

Danuta Lipowska, dyrektor w Zespole Transformacji Biznesowej w Capgemini: - Uświadamiamy firmy, które jeszcze niedawno chciały na potęgę automatyzować procesy, że najlepszą ścieżką nie jest pełna robotyzacja, ale humanoizacja

Piotr Grzywacz, wiceprezes w Zespole Transformacji Biznesowej w Capgemini: - Poprzez powierzenie prostych, ale czasochłonnych elementów procesów biznesowych robotom i połączenie ich z wyższą inteligencją ludzką osiągamy efekt superinteligencji, czy też hiperinteligencji przedsiębiorstw