9 z 39
CUPRA Leon ST wygląda bardzo dobrze, napęd 2.0 TSI o mocy...
fot. Kamil Rogala

CUPRA Leon ST 2.0 TSI 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny i konkurencja

CUPRA Leon ST wygląda bardzo dobrze, napęd 2.0 TSI o mocy 190 KM jest sprawny, może być oszczędny, nie brakuje mu dynamiki, ale nie mogę pozbyć się wrażenia, że nie pasuje do charakteru marki. Spalanie nie jest zaskakująco niskie, dynamika zaskakująco dobra – ot nie wyróżnia się na żadnym polu. Więcej oszczędności znajdę w wersji 1.5 eTSI o mocy 150 KM (przy akceptowalnym ubytku dynamiki), albo w odmianie 2.0 TDI o mocy 150 KM (również z napędem 4Drive). Trzeba jednak przyznać, że dodanie „zwykłych” wersji silnikowych sprawiło, że CUPRA staje się o wiele ciekawszą marką i wychodzi naprzeciw potrzebom większej grupy kierowców. Czy to początek końca Seat-a? A może Hiszpanie trzymają w rękawie jakiegoś asa?

10 z 39
CUPRA Leon ST wygląda bardzo dobrze, napęd 2.0 TSI o mocy...
fot. Kamil Rogala

CUPRA Leon ST 2.0 TSI 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny i konkurencja

CUPRA Leon ST wygląda bardzo dobrze, napęd 2.0 TSI o mocy 190 KM jest sprawny, może być oszczędny, nie brakuje mu dynamiki, ale nie mogę pozbyć się wrażenia, że nie pasuje do charakteru marki. Spalanie nie jest zaskakująco niskie, dynamika zaskakująco dobra – ot nie wyróżnia się na żadnym polu. Więcej oszczędności znajdę w wersji 1.5 eTSI o mocy 150 KM (przy akceptowalnym ubytku dynamiki), albo w odmianie 2.0 TDI o mocy 150 KM (również z napędem 4Drive). Trzeba jednak przyznać, że dodanie „zwykłych” wersji silnikowych sprawiło, że CUPRA staje się o wiele ciekawszą marką i wychodzi naprzeciw potrzebom większej grupy kierowców. Czy to początek końca Seat-a? A może Hiszpanie trzymają w rękawie jakiegoś asa?

11 z 39
CUPRA Leon ST wygląda bardzo dobrze, napęd 2.0 TSI o mocy...
fot. Kamil Rogala

CUPRA Leon ST 2.0 TSI 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny i konkurencja

CUPRA Leon ST wygląda bardzo dobrze, napęd 2.0 TSI o mocy 190 KM jest sprawny, może być oszczędny, nie brakuje mu dynamiki, ale nie mogę pozbyć się wrażenia, że nie pasuje do charakteru marki. Spalanie nie jest zaskakująco niskie, dynamika zaskakująco dobra – ot nie wyróżnia się na żadnym polu. Więcej oszczędności znajdę w wersji 1.5 eTSI o mocy 150 KM (przy akceptowalnym ubytku dynamiki), albo w odmianie 2.0 TDI o mocy 150 KM (również z napędem 4Drive). Trzeba jednak przyznać, że dodanie „zwykłych” wersji silnikowych sprawiło, że CUPRA staje się o wiele ciekawszą marką i wychodzi naprzeciw potrzebom większej grupy kierowców. Czy to początek końca Seat-a? A może Hiszpanie trzymają w rękawie jakiegoś asa?

12 z 39
CUPRA Leon ST wygląda bardzo dobrze, napęd 2.0 TSI o mocy...
fot. Kamil Rogala

CUPRA Leon ST 2.0 TSI 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny i konkurencja

CUPRA Leon ST wygląda bardzo dobrze, napęd 2.0 TSI o mocy 190 KM jest sprawny, może być oszczędny, nie brakuje mu dynamiki, ale nie mogę pozbyć się wrażenia, że nie pasuje do charakteru marki. Spalanie nie jest zaskakująco niskie, dynamika zaskakująco dobra – ot nie wyróżnia się na żadnym polu. Więcej oszczędności znajdę w wersji 1.5 eTSI o mocy 150 KM (przy akceptowalnym ubytku dynamiki), albo w odmianie 2.0 TDI o mocy 150 KM (również z napędem 4Drive). Trzeba jednak przyznać, że dodanie „zwykłych” wersji silnikowych sprawiło, że CUPRA staje się o wiele ciekawszą marką i wychodzi naprzeciw potrzebom większej grupy kierowców. Czy to początek końca Seat-a? A może Hiszpanie trzymają w rękawie jakiegoś asa?

Pozostało jeszcze 26 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Dwa pożary pod Krakowem. Palił się dom mieszkalny oraz kemping w lesie

Dwa pożary pod Krakowem. Palił się dom mieszkalny oraz kemping w lesie

Głośny doping na meczu Wisły Kraków. Pozdrowienia i transparent dla dzielnego Jacka

Głośny doping na meczu Wisły Kraków. Pozdrowienia i transparent dla dzielnego Jacka

To była demolka! Wisła rozpędza się przed decydującą batalią o ekstraklasę

To była demolka! Wisła rozpędza się przed decydującą batalią o ekstraklasę

Zobacz również

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

„Przerwane zostały wały Wisły!”. Tak 15 lat temu Kraków walczył z wielką wodą

„Przerwane zostały wały Wisły!”. Tak 15 lat temu Kraków walczył z wielką wodą