5 z 9
Nie jestem przekonany do koncepcji samochodów...
fot. Kamil Rogala

Ford BlueCruise, czyli po wybranych autostradach prawie autonomicznie

Nie jestem przekonany do koncepcji samochodów autonomicznych, bo póki na drogach są nieprzewidywalni kierowcy, żaden, nawet najlepiej dopracowany algorytm systemu autonomicznego nie będzie w stanie uniknąć potencjalnego zagrożenia. Nie zmienia to jednak faktu, że jazda z tak zaawansowanym adaptacyjnym tempomatem bez konieczności trzymania rąk na kierownicy to poziom wyżej w komforcie jazdy. Nie mogę się doczekać, kiedy system zostanie wzbogacony o funkcję wspomagania zmiany pasa i/lub wyprzedzania. Wtedy trudno będzie się do czegokolwiek przyczepić. No może jedynie do fakty, że jest to usługa płatna i do działania wymagana jest subskrypcja. Cóż, nie ma nic za darmo.

6 z 9
Nie jestem przekonany do koncepcji samochodów...
fot. Kamil Rogala

Ford BlueCruise, czyli po wybranych autostradach prawie autonomicznie

Nie jestem przekonany do koncepcji samochodów autonomicznych, bo póki na drogach są nieprzewidywalni kierowcy, żaden, nawet najlepiej dopracowany algorytm systemu autonomicznego nie będzie w stanie uniknąć potencjalnego zagrożenia. Nie zmienia to jednak faktu, że jazda z tak zaawansowanym adaptacyjnym tempomatem bez konieczności trzymania rąk na kierownicy to poziom wyżej w komforcie jazdy. Nie mogę się doczekać, kiedy system zostanie wzbogacony o funkcję wspomagania zmiany pasa i/lub wyprzedzania. Wtedy trudno będzie się do czegokolwiek przyczepić. No może jedynie do fakty, że jest to usługa płatna i do działania wymagana jest subskrypcja. Cóż, nie ma nic za darmo.

7 z 9
Nie jestem przekonany do koncepcji samochodów...
fot. Kamil Rogala

Ford BlueCruise, czyli po wybranych autostradach prawie autonomicznie

Nie jestem przekonany do koncepcji samochodów autonomicznych, bo póki na drogach są nieprzewidywalni kierowcy, żaden, nawet najlepiej dopracowany algorytm systemu autonomicznego nie będzie w stanie uniknąć potencjalnego zagrożenia. Nie zmienia to jednak faktu, że jazda z tak zaawansowanym adaptacyjnym tempomatem bez konieczności trzymania rąk na kierownicy to poziom wyżej w komforcie jazdy. Nie mogę się doczekać, kiedy system zostanie wzbogacony o funkcję wspomagania zmiany pasa i/lub wyprzedzania. Wtedy trudno będzie się do czegokolwiek przyczepić. No może jedynie do fakty, że jest to usługa płatna i do działania wymagana jest subskrypcja. Cóż, nie ma nic za darmo.

8 z 9
Nie jestem przekonany do koncepcji samochodów...
fot. Kamil Rogala

Ford BlueCruise, czyli po wybranych autostradach prawie autonomicznie

Nie jestem przekonany do koncepcji samochodów autonomicznych, bo póki na drogach są nieprzewidywalni kierowcy, żaden, nawet najlepiej dopracowany algorytm systemu autonomicznego nie będzie w stanie uniknąć potencjalnego zagrożenia. Nie zmienia to jednak faktu, że jazda z tak zaawansowanym adaptacyjnym tempomatem bez konieczności trzymania rąk na kierownicy to poziom wyżej w komforcie jazdy. Nie mogę się doczekać, kiedy system zostanie wzbogacony o funkcję wspomagania zmiany pasa i/lub wyprzedzania. Wtedy trudno będzie się do czegokolwiek przyczepić. No może jedynie do fakty, że jest to usługa płatna i do działania wymagana jest subskrypcja. Cóż, nie ma nic za darmo.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Dwa awanse Zwolińskiej w ME. Jeden w świetnym stylu, drugi z "wypadkiem przy pracy"

Dwa awanse Zwolińskiej w ME. Jeden w świetnym stylu, drugi z "wypadkiem przy pracy"

Też staliście w tych kolejkach? Nic dziwnego, to był wyjątkowy wieczór w Krakowie

Też staliście w tych kolejkach? Nic dziwnego, to był wyjątkowy wieczór w Krakowie

Muzealne ogrody to oazy zieleni, do których krakowianie rzadko zaglądają. A warto!

Muzealne ogrody to oazy zieleni, do których krakowianie rzadko zaglądają. A warto!

Zobacz również

Też staliście w tych kolejkach? Nic dziwnego, to był wyjątkowy wieczór w Krakowie

Też staliście w tych kolejkach? Nic dziwnego, to był wyjątkowy wieczór w Krakowie

Zakończył się Impact'25 pod patronatem Strefy Biznesu

GORĄCY TEMAT
Zakończył się Impact'25 pod patronatem Strefy Biznesu