Zmiana, która zacznie obowiązywać za nieco ponad tydzień, została wprowadzona z myślą o pacjentach. Po tym, jak zaczęły obowiązywać przepisy związane z RODO, lekarze nie mogą już wywoływać pacjentów po nazwisku. Z tego powodu konieczne było zainstalowanie biletomatu. Każdy, kto zarejestrował się do poradni specjalistycznej, musiał wcześniej wybrać bilet z numerem ze wspomnianego urządzenia. Pacjenci na konsultację byli wzywani właśnie według nadanych numerów.
Często dochodziło do zamieszania, zdarzało się bowiem, że godzina ustalona podczas rejestracji nie pokrywała się z numerem z biletomatu. Od 1 kwietnia ma się to zmienić i numer pobrany z biletomatu na wizytę w poradni specjalistycznej, będzie tożsamy z zaplanowaną godziną porady ustalonej podczas rejestracji.
Biletomaty stoją w holu przyszpitalnej poradni, tuż obok wejścia. Są to już dwa urządzenia. By wydrukować bilet, wystarczy podać numer PESEL. Po jego zatwierdzeniu na wyświetlaczu pojawi się nazwa poradni, do której jesteśmy zarejestrowani. Wystarczy ją wybrać, bilet z numerem wydrukuje się po chwili. Urządzenie działa bardzo intuicyjnie, ale w konieczności, z pomocą przychodzi obsługa.
ZOBACZ KONIECZNIE
FLESZ: Strajk nauczycieli. Egzaminy i matury zagrożone