37 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

38 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

39 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

40 z 85
Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do...
fot. Kamil Rogala

Hyundai Ioniq 5 77 kWh AWD 325 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Chociaż Hyundai Ioniq 5 nie przekonał mnie całkowicie do elektromobilności i nie uważam go za przełomowy model w tej kategorii, to jednak uważam, że może on zmienić perspektywę osób sceptycznie nastawionych do pojazdów elektrycznych. Ten samochód wyróżnia się na tle innych – jest obszerny, zapewnia wysoki komfort jazdy i może pozytywnie zaskoczyć swoją efektywnością oraz ekonomicznością, jeśli tylko ktoś ma bardzo spokojne usposobienie za kierownicą. Cyfrowe lusterka robią wrażenie i pasują do charakteru auta, ale tradycjonalistów mogą przyprawić o zawrót głowy. Dosłownie i w przenośni.

Pozostały jeszcze 44 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Budowa estakady pod Krakowem z poślizgiem. "Trudne i skomplikowane miejsce"

Budowa estakady pod Krakowem z poślizgiem. "Trudne i skomplikowane miejsce"

Rowerowa przygoda? Beskid Sądecki to idealne miejsce!

Rowerowa przygoda? Beskid Sądecki to idealne miejsce!

Dzień Matki ratuje sezon, ale nie biznes. Kwiaciarnie walczą o życie

Dzień Matki ratuje sezon, ale nie biznes. Kwiaciarnie walczą o życie

Zobacz również

Dzień Matki ratuje sezon, ale nie biznes. Kwiaciarnie walczą o życie

Dzień Matki ratuje sezon, ale nie biznes. Kwiaciarnie walczą o życie

Robert Piaskowski o tegorocznej edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie

Robert Piaskowski o tegorocznej edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie