Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak Futura Park szanuje klientów

Redakcja
Chciałabym się podzielić opinią na temat nowo otwartego Centrum Handlowego Futura Park w Modlniczce. W "GK" trochę już pisano o tym centrum, jednak w ostatnim czasie dyrekcja Futura Park po prostu przechodzi samą siebie.

Jeżeli choć trochę popada śnieg, parking od rana do wieczora jest nieodśnieżony. Tak jest przez całą zimę.

15 lutego pycha dyrekcji sięgnęła zenitu. Od godzin porannych do wieczornych parking był w większości nieprzejezdny z powodu ubitego śniegu.

O godzinie 19.00 śniegu było tyle, iż nie dało się przejechać i nikt nie kwapił się, by go odśnieżyć. Nie było pługa, nie było ludzi odśnieżających, do tego było po prostu ślisko.

Ktoś przecież powinien zainteresować się tym faktem? Wygląda tak, jakby nikt się tym zajmował. Czy panie z dyrekcji i dyrektor mają tylko ładnie wyglądać?

Z poważaniem
Klientka

Nasz adres: "Gazeta Krakowska", al. Pokoju 3, 31-548 Kraków,
[email protected], tel. 12 6 888 301
Redakcja zastrzega sobie prawo do skracania i redagowania listów

Która stacja narciarska w Małopolsce jest najlepsza? Zdecyduj i weź udział w plebiscycie

Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska