https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jordanów: nastolatek popierający LGBT jednak trafi przed sąd

red.
W czwartek 26 marca w sądzie rodzinnym w Suchej Beskidzkiej odbędzie się postępowanie wyjaśniające ws. 16 letniego nastolatka, który kilka tygodni temu w geście solidarności ze środowiskami LGBT "pokolorował" herb swojego rodzinnego Jordanowa (powiat suski) w barwy tęczy.

Przypomnijmy, że sądecka prokuratura nie dopatrzyła się żadnego przestępstwa w działaniu chłopca. Zdaniem rzecznika Praw Obywatelskich posiedzenie może więc być próbą zastraszenia dzielnego nastolatka.

Janek to 16 letni mieszkaniec Jordanowa, który jest obecnie jedynym z największych bohaterów działaczy środowisk LGBT w Polsce. W połowie lutego, po tym jak nastolatek wpisał w herb miasta tęczowe barwy, burmistrz Jordanowa doniósł do niego na policję. Mundurowi przesłuchali chłopca, a także zmusili do publicznych przeprosin.

Więcej o sprawie przeczytasz tutaj

Okazało się jednak, że młody człowiek przepraszał bezpodstawnie. Prawnicy z całej Polski twierdzili bowiem, że prawa nie złamał. Takie same stanowisko przyjęła też w rozmowie z Gazetą Krakowską szefowa suskiej prokuratury Stanisława Stanek.

- Trafiła do nas notatka od policji w tej sprawie i jest raczej pewne, że żadnych zarzutów ten młody człowiek nie dostanie - przyznała prokurator rejonowy z Suchej Beskidzkiej. - Jego czyn nie był przestępstwem w rozumieniu 137 kodeksu karnego. On dotyczy tylko flagi i godła państwowego (dokładnie ich znieważenia), a nie obejmuje herbów miast. Policja badała więc sprawę pod kątem artykułu 257 który mówi o publicznym nawoływaniu do nienawiści np. grup etnicznych czy wyznaniowych. Chodziło o wpis "precz z narodowcami" (pojawił się pod herbem). Tu jednak także nie można tak jednak tego traktować bo narodowcy, to nie grupa etniczna czy wyznaniowa, lecz ludzie skupieni wokół jednej idei politycznej - dodała Stanek.

FLESZ - Koronawirus. Realne zagrożenie

od 16 lat

Po tym oświadczeniu wiele osób było pewnych, że sprawa pod względem prawnym się skończyła. Okazuje się jednak, że nie!

Suska prokuratura pomimo, że nie widzi w czynie 16-latka przestępstwa to jednak poinformowała o zdarzeniu Wydział ds. Rodzinnych i Nieletnich. Tutejsi sędziowie wyznaczyli posiedzenie wyjaśniające na 26 marca. Będzie ono niejawne i na dobrą sprawę nikt nie wie czego będzie dotyczyć.

- Opublikowanie grafiki z herbem miasta na tęczowym tle stanowiło wypowiedź jej autora - mówi Adam Bodnar, rzecznik praw obywatelskich. - Zabrał on w ten sposób głos w debacie publicznej na temat sytuacji prawnej i społecznej osób LGBT. Nastolatek chciał okazać solidarność wszystkim nieheteronormatywnym mieszkańcom Jordanowa, a także dać wyraz nadziei, że gmina nie będzie wykluczać obywateli ze względu na ich orientację seksualną lub tożsamość płciową - dodał.

Wideo

Komentarze 80

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

P
Polacy do dżungli !

Tępawy narodzik antynaukowych ignoranckich dupków w okręgu podrabianych górali, czyli dupków chcących być jeszcze większymi dupkami niż najwięksi z dupków.

G
Gość
15 marca, 22:39, SA:

Niech pozna młody co to są prawa autorskie i szacunek do drugiego człowieka. LGBT takie uciemiężone, ale jak się narodowiec trafi to by na miejscu go przekopali. Byle było ich znacznie więcej niż narodowców. A później w mediach by napisali, że narodowiec zniszczył grupie lgbetów buty

Jakie prawa autorskie, do czego? Do herbu miasteczka? Na czym polega "brak szacunku" ? A od kopania innych specjalistami są chyba nasi umięśnieni "patrioci"...

F
F

Kłóci się dwóch gośći, jeden chce ślubu z kolegą, drugi chce go za to pobić.

K
Kajfasz

Ukamieniują go?

G
Gość
15 marca, 22:16, Gość:

Nie masz zamiaru manipulować ale robisz to, rozdwojenie jazni? Nie ma nad czym się zastanawiać. Odpowiedz brzmi nie

Czy drugą częścią zdania odpowiedziałeś sobie właśnie na pierwszą? XD To jest dopiero rozdwojenie jaźni!

G
Gość

Nie masz zamiaru manipulować ale robisz to, rozdwojenie jazni? Nie ma nad czym się zastanawiać. Odpowiedz brzmi nie

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:17, Gość:

A ja polecam przeczytać Bilikiewicza i Ewangelię, zwłaszcza o sodomitach, którą tak często lgbt próbuje wybiórczo cytować...

15 marca, 21:25, Gość:

A ja polecam skupić się na twardych faktach, a nie zbiorze treści wątpliwej autentyczności

15 marca, 21:35, Gość:

Zaklinanie rzeczywistości ci nie pomoże. Fakty są niepodważalne

15 marca, 21:39, Gość:

Obawiam się że żyje pan w mylnym przeświadczeniu o tym że pańska fikcja to fakty

15 marca, 21:46, Gość:

Obejdzie się bez twojej troski o mnie. Martw się o siebie i swoich ziomków, bo jesteście oderwani od rzeczywistości i żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Bierzecie margines za normę, a normę nazywacie marginesem

15 marca, 21:52, Gość:

Norma jest pojęciem względnym, uwarunkowanym sytuacją w jakiej żyje dany osobnik, jego podejściem do życia, charakterem, ale niestety często też czynnikami na które nie mamy wpływu, takie jak agresywnie narzucone zdania innych ludzi. Gdybyśmy próbowali się dogadać, każdy by miał taką normę jaka mu odpowiada, bez krzywdzenia innych, ale jak ma razie racja, ja niestety muszę się martwić o swoich 'ziomków'

15 marca, 22:02, Gość:

Wzruszył mnie fragment o dogadaniu się i niekrzywdzeniu innych... Prawie jak na paradzie lgbt...Dla mnie wszystko jest jasne i dogadane. Kłamiesz i manipulujesz jak prawdziwy polityk liberalno-lewicowy. Cytat z Nalepy będzie idealny "Uśmiech ma na twarzy, nóż w rękawie trzyma" pozdrawiam

Nie mam zamiaru nikogo do niczego manipulować, a żeby kłamać jestem zbyt leniwy. Po prostu przedstawiłem swój punkt widzenia licząc na to że może chociaż kilka osób czytając to zastanowi się nad odczuciami innych osób

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:24, Gość:

Poderżnięcie gardła kukle Abp Jędraszewskiego przez jednego z lgbt to co? Ataki fizyczne na kościół w Szczecinie to co? Obrażanie świętych na paradach lgbt. Więc o czym ty piszesz??? Nieudolny kłamco i manipulancie

15 marca, 21:28, Gość:

Rozumiem że spowodowane latami wręcz tortur i napiętnowania ze strony innych ludzi próby odpowiedzi na atak skierowane w stronę przedmiotów martwych, są o wiele poważniejszym przestępstwem, niż lata mordowania, zastraszania i rujnowania życia prawdziwym, żywym osobom

15 marca, 21:32, Gość:

Twój wpis jest oderwany od rzeczywistości, jest czystą fikcją

15 marca, 21:41, Gość:

Dla pana oczywiście że tak, jako (zakładam, jeśli błędnie to przepraszam)

heteroseksualna osoba, nie doświadczył pan nigdy tyle bólu, jedynie przez chęć bycia sobą, i życia w szczęśliwy sposób

15 marca, 21:48, Gość:

Nie gniewam się. Nie masz pojęcia czego doświadczyłem

15 marca, 21:55, Gość:

Racja, jestem pewien że nie miał pan łatwego życia, nikt z nas nie ma, więc dlaczego takimi sytuacjami jak ta w poście pod którym piszemy, jeszcze bardziej utrudniamy życie innym? I tak samo jak ja mie jestem w stanie sonie wyobrazić co pan przeżył, tak samo Pan nie może wyobrazić sobie co przeżywają osoby takie jak ten chłopak

Doprowadziłeś mnie do łez... To wzruszające...

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:17, Gość:

A ja polecam przeczytać Bilikiewicza i Ewangelię, zwłaszcza o sodomitach, którą tak często lgbt próbuje wybiórczo cytować...

15 marca, 21:25, Gość:

A ja polecam skupić się na twardych faktach, a nie zbiorze treści wątpliwej autentyczności

15 marca, 21:35, Gość:

Zaklinanie rzeczywistości ci nie pomoże. Fakty są niepodważalne

15 marca, 21:39, Gość:

Obawiam się że żyje pan w mylnym przeświadczeniu o tym że pańska fikcja to fakty

15 marca, 21:46, Gość:

Obejdzie się bez twojej troski o mnie. Martw się o siebie i swoich ziomków, bo jesteście oderwani od rzeczywistości i żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Bierzecie margines za normę, a normę nazywacie marginesem

15 marca, 21:52, Gość:

Norma jest pojęciem względnym, uwarunkowanym sytuacją w jakiej żyje dany osobnik, jego podejściem do życia, charakterem, ale niestety często też czynnikami na które nie mamy wpływu, takie jak agresywnie narzucone zdania innych ludzi. Gdybyśmy próbowali się dogadać, każdy by miał taką normę jaka mu odpowiada, bez krzywdzenia innych, ale jak ma razie racja, ja niestety muszę się martwić o swoich 'ziomków'

Wzruszył mnie fragment o dogadaniu się i niekrzywdzeniu innych... Prawie jak na paradzie lgbt...Dla mnie wszystko jest jasne i dogadane. Kłamiesz i manipulujesz jak prawdziwy polityk liberalno-lewicowy. Cytat z Nalepy będzie idealny "Uśmiech ma na twarzy, nóż w rękawie trzyma" pozdrawiam

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:24, Gość:

Poderżnięcie gardła kukle Abp Jędraszewskiego przez jednego z lgbt to co? Ataki fizyczne na kościół w Szczecinie to co? Obrażanie świętych na paradach lgbt. Więc o czym ty piszesz??? Nieudolny kłamco i manipulancie

15 marca, 21:28, Gość:

Rozumiem że spowodowane latami wręcz tortur i napiętnowania ze strony innych ludzi próby odpowiedzi na atak skierowane w stronę przedmiotów martwych, są o wiele poważniejszym przestępstwem, niż lata mordowania, zastraszania i rujnowania życia prawdziwym, żywym osobom

15 marca, 21:32, Gość:

Twój wpis jest oderwany od rzeczywistości, jest czystą fikcją

15 marca, 21:41, Gość:

Dla pana oczywiście że tak, jako (zakładam, jeśli błędnie to przepraszam)

heteroseksualna osoba, nie doświadczył pan nigdy tyle bólu, jedynie przez chęć bycia sobą, i życia w szczęśliwy sposób

15 marca, 21:48, Gość:

Nie gniewam się. Nie masz pojęcia czego doświadczyłem

Racja, jestem pewien że nie miał pan łatwego życia, nikt z nas nie ma, więc dlaczego takimi sytuacjami jak ta w poście pod którym piszemy, jeszcze bardziej utrudniamy życie innym? I tak samo jak ja mie jestem w stanie sonie wyobrazić co pan przeżył, tak samo Pan nie może wyobrazić sobie co przeżywają osoby takie jak ten chłopak

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:17, Gość:

A ja polecam przeczytać Bilikiewicza i Ewangelię, zwłaszcza o sodomitach, którą tak często lgbt próbuje wybiórczo cytować...

15 marca, 21:25, Gość:

A ja polecam skupić się na twardych faktach, a nie zbiorze treści wątpliwej autentyczności

15 marca, 21:35, Gość:

Zaklinanie rzeczywistości ci nie pomoże. Fakty są niepodważalne

15 marca, 21:39, Gość:

Obawiam się że żyje pan w mylnym przeświadczeniu o tym że pańska fikcja to fakty

15 marca, 21:46, Gość:

Obejdzie się bez twojej troski o mnie. Martw się o siebie i swoich ziomków, bo jesteście oderwani od rzeczywistości i żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Bierzecie margines za normę, a normę nazywacie marginesem

Norma jest pojęciem względnym, uwarunkowanym sytuacją w jakiej żyje dany osobnik, jego podejściem do życia, charakterem, ale niestety często też czynnikami na które nie mamy wpływu, takie jak agresywnie narzucone zdania innych ludzi. Gdybyśmy próbowali się dogadać, każdy by miał taką normę jaka mu odpowiada, bez krzywdzenia innych, ale jak ma razie racja, ja niestety muszę się martwić o swoich 'ziomków'

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:24, Gość:

Poderżnięcie gardła kukle Abp Jędraszewskiego przez jednego z lgbt to co? Ataki fizyczne na kościół w Szczecinie to co? Obrażanie świętych na paradach lgbt. Więc o czym ty piszesz??? Nieudolny kłamco i manipulancie

15 marca, 21:28, Gość:

Rozumiem że spowodowane latami wręcz tortur i napiętnowania ze strony innych ludzi próby odpowiedzi na atak skierowane w stronę przedmiotów martwych, są o wiele poważniejszym przestępstwem, niż lata mordowania, zastraszania i rujnowania życia prawdziwym, żywym osobom

15 marca, 21:32, Gość:

Twój wpis jest oderwany od rzeczywistości, jest czystą fikcją

15 marca, 21:41, Gość:

Dla pana oczywiście że tak, jako (zakładam, jeśli błędnie to przepraszam)

heteroseksualna osoba, nie doświadczył pan nigdy tyle bólu, jedynie przez chęć bycia sobą, i życia w szczęśliwy sposób

Nie gniewam się. Nie masz pojęcia czego doświadczyłem

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:17, Gość:

A ja polecam przeczytać Bilikiewicza i Ewangelię, zwłaszcza o sodomitach, którą tak często lgbt próbuje wybiórczo cytować...

15 marca, 21:25, Gość:

A ja polecam skupić się na twardych faktach, a nie zbiorze treści wątpliwej autentyczności

15 marca, 21:35, Gość:

Zaklinanie rzeczywistości ci nie pomoże. Fakty są niepodważalne

15 marca, 21:39, Gość:

Obawiam się że żyje pan w mylnym przeświadczeniu o tym że pańska fikcja to fakty

Obejdzie się bez twojej troski o mnie. Martw się o siebie i swoich ziomków, bo jesteście oderwani od rzeczywistości i żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Bierzecie margines za normę, a normę nazywacie marginesem

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:24, Gość:

Poderżnięcie gardła kukle Abp Jędraszewskiego przez jednego z lgbt to co? Ataki fizyczne na kościół w Szczecinie to co? Obrażanie świętych na paradach lgbt. Więc o czym ty piszesz??? Nieudolny kłamco i manipulancie

15 marca, 21:28, Gość:

Rozumiem że spowodowane latami wręcz tortur i napiętnowania ze strony innych ludzi próby odpowiedzi na atak skierowane w stronę przedmiotów martwych, są o wiele poważniejszym przestępstwem, niż lata mordowania, zastraszania i rujnowania życia prawdziwym, żywym osobom

15 marca, 21:32, Gość:

Twój wpis jest oderwany od rzeczywistości, jest czystą fikcją

Dla pana oczywiście że tak, jako (zakładam, jeśli błędnie to przepraszam)

heteroseksualna osoba, nie doświadczył pan nigdy tyle bólu, jedynie przez chęć bycia sobą, i życia w szczęśliwy sposób

G
Gość
15 marca, 18:59, Gość:

Przy okazji jakiś wydarzeń kulturalnych bądź sportowych godła/logo są często przerabiane kolorystycznie. Chłopak nie złamał żadnego prawa, a fakt że chciał okazać wsparcie ludziom o innych poglądach niż niektórzy z państwa, nie uprawnia Was do prymitywnego i chamskiego obrażania go, a jedynie wskazuje na brak jakiejkolwiek kultury i inteligencji.

15 marca, 20:20, Precz z tęczowymi:

Powinien być skazany ale wy POwcy trzymacie sądy.

15 marca, 20:29, Gość:

Po pierwsze, proszę nie zakładać mojej przynależności do jakiejś partii politycznej, a po drugie, z powodu jego młodego wieku, nawet jeśli to byłby czyn łamiący w jakikolwiek sposób prawo, wątpię żeby został "skazany"

15 marca, 20:31, Gość:

Nieważne. Nikt normalny nie chce lgbt, bo to chore i nienormalne

15 marca, 20:36, Gość:

Nie, ludzie którzy są niedoedukowani, ciasno zamknięci w swoim ograniczonym swiatopoglądzie, bądź po prostu błędnie wychowani nie chcą. Wystarczy trochę empatii i chęci zrozumienia drugiej osoby, a można się szybko przekonać że wszelkie nieheteronormatywne zjawiska występowały od początku istnienia człowieka, były ważnym elementem wielu kultur, a także występowały u wielu innych gatunków pełniąc ważną rolę. Dzisiejsi ludzie (niektórzy oczywiście) z powodu braku doinformowania, nie potrafią tego pojąć, a że ludzie są gatunkiem bojącym się nieznanego z tego wynika duża część nienawiści do osób nieheteronormatywnych

15 marca, 20:40, Gość:

Lewacki bełkot... Nie widać w historii świata parad lgbt i wmawiania, że dwa osobniki tej samej płci to małżeństwo. Tylko przez ostatnie kilka lat jest o tym głośno, gdy chore rządy nastały w Europie. Chamstwo, agresję i nienawiść i nietolerancje widać na każdej paradzie lgbt

15 marca, 20:52, Gość:

Po raz kolejny, zapraszam do zapoznania się z historią, polecam poczytanie o chociażby Stonewall, to raczej tylko kilka lat temu nie było. Czy mógłbym także poprosić o argumenty do ostatniego zdania? Ponieważ jedyne jakie widzę to owszem, nienawiść i agresja ludzi przeciwnych LGBT, skierowana w stronę nikomu nie robiącemu krzywdy, tłumowi ludzi próbujących miło spędzić czas. Nikt z tych ludzi nie przejawiał agresji w stronę, często werbalnie atakujących, bądź nawet rzucających kamieniami obserwatorów wyznających inne poglądy

15 marca, 21:17, Gość:

A ja polecam przeczytać Bilikiewicza i Ewangelię, zwłaszcza o sodomitach, którą tak często lgbt próbuje wybiórczo cytować...

15 marca, 21:25, Gość:

A ja polecam skupić się na twardych faktach, a nie zbiorze treści wątpliwej autentyczności

15 marca, 21:35, Gość:

Zaklinanie rzeczywistości ci nie pomoże. Fakty są niepodważalne

Obawiam się że żyje pan w mylnym przeświadczeniu o tym że pańska fikcja to fakty

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska