Starcie dwóch uczestników tegorocznego mundialu w Rosji (Polska zagra w grupie H z Kolumbią, Senegalem i Japonią, a Nigeria w grupie D z Argentyną, Islandią i Chorwacją) we Wrocławiu cieszy się olbrzymim zainteresowaniem. Obiekt mogący pomieścić ponad 40 tys. kibiców został już wyprzedany ponad 90 proc.
Sprzedaż otwarta ruszyła 27 lutego (posiadacze kart kibica reprezentacji Polski mogli jednak nabywać wejściówki już od 20 lutego) i choć planowo ma potrwać do 23 marca, to wszystko wskazuje na to, że zostanie zamknięta wcześniej.
Na poszczególnych sektorach pozostało od jednego do kilkunastu miejsc. Najwięcej jest ich w sektorach B i D, czyli za bramkami. Warto przypomnieć, że dystrybucja odbywa się tylko i wyłącznie drogą internetową, za pośrednictwem oficjalnej strony Polskiego Związku Piłki Nożnej (TUTAJ). Wejściówek nie będzie można kupić w kasach stadionu – ani przed spotkaniem, ani w dniu meczu.
TOP