Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Tłumy wiernych na uroczystości Matki Bożej Łaskawej Kieleckiej w katedrze [FOTO]

Tłumy wiernych na uroczystości Matki Bożej Łaskawej Kieleckiej w katedrze [FOTO]

"Ściągi" mieliśmy np. w bułkach" - wspomnienia z egzaminu dojrzałości.

"Ściągi" mieliśmy np. w bułkach" - wspomnienia z egzaminu dojrzałości.

Polecamy

Do sałatki, deseru, na suchą skórę i zniszczone włosy. Ten olej leczy i odmładza

Do sałatki, deseru, na suchą skórę i zniszczone włosy. Ten olej leczy i odmładza

Wypadek osobówki i tira w Olkuszu. Jedna osoba poszkodowana

Wypadek osobówki i tira w Olkuszu. Jedna osoba poszkodowana

Jan-Krzysztof Duda i Magneus Carlsen w jednej drużynie na mistrzostwach

Jan-Krzysztof Duda i Magneus Carlsen w jednej drużynie na mistrzostwach