Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na zapytania i zgłaszane prośby oraz problemy, licząc, że trafi na osobę posiadającą aktualne informacje o statusie sprawy, niezależnie od działu, który ta będzie reprezentować.

Zobacz również

Ten zawodnik mógł trafić do Górnika. Był gwiazdą Manchesteru United

Ten zawodnik mógł trafić do Górnika. Był gwiazdą Manchesteru United

Nowa Rada Miasta Nowego Sącza ze „starym” prezydium, czyli bez przedstawiciela PiS

Nowa Rada Miasta Nowego Sącza ze „starym” prezydium, czyli bez przedstawiciela PiS

Polecamy

Biskupin: historia i atrakcje. Jak zwiedzać słynny gród Słowian?

Biskupin: historia i atrakcje. Jak zwiedzać słynny gród Słowian?

Restauracja na stadionie Wisły Kraków. Wlatuje projekt!

Restauracja na stadionie Wisły Kraków. Wlatuje projekt!

Czym denerwują nas inni pasażerowie? Krakowskie MPK zbadało sprawę

Czym denerwują nas inni pasażerowie? Krakowskie MPK zbadało sprawę