MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Zobacz również

Street Food Polska Festival. Smakowita podróż po kulinarnym świecie w centrum Kielc

Street Food Polska Festival. Smakowita podróż po kulinarnym świecie w centrum Kielc

Ekstraliga: Orlen Orkan Sochaczew powalczy o złoto z Ogniwem Sopot

Ekstraliga: Orlen Orkan Sochaczew powalczy o złoto z Ogniwem Sopot

Polecamy

„Częstujcie się! Kuchnia łemkowska z Ropek” Grażyny Betlej-Furman już dostępna

„Częstujcie się! Kuchnia łemkowska z Ropek” Grażyny Betlej-Furman już dostępna

W Tatrach udostępniono po przerwie trzy szlaki. Jeden z nich wiedzie do Morskiego Oka

W Tatrach udostępniono po przerwie trzy szlaki. Jeden z nich wiedzie do Morskiego Oka

Kaloryfery w Krakowie przestaną grzać

Kaloryfery w Krakowie przestaną grzać