Wybór korali nie jest przypadkowy. Już od kilku lat ten motyw zakorzeniony w regionalnych strojach jest znakiem rozpoznawczy oferty turystycznej naszego województwa. - Nasze korale są tak popularne, że generał Mieczysław Bieniek (wiceszef w dowództwie NATO w Wirginii- przyp. red.) poprosił mnie o przesłanie 50 par dla żon dowódców z całego świata - mówi marszałek Marek Sowa.
Kampania kosztuje 161,9 tys. zł (billboardy, ulotki i strona internetowa), część tej kwoty pochodzi ze środków unijnych. Przy okazji sprawdziliśmy, jak potoczyły się losy promujących Małopolskę kontrowersyjnych spotów z udziałem sobowtóra George'a Clooneya (ich emisja została wstrzymana m.in. po sprzeciwie Sowy). Jak poinformowała Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego (która wydała na nie 254 tys. zł), w maju zakończyły się badania spotów wśród zagranicznych inwestorów. Odbiór jest pozytywny, a decyzja o ich ewentualnej emisji za granicą zapadnie z początkiem 2014 r.
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+