Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 21 rok życia,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie średnie,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem psycho-fizycznym,
- niekaralność sądowa za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione
- przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, bezpieczeństwo narodowe,
- ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
- zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym,
- znajomość języków obcych,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość topografii Krakowa,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
- umiejętność pracy w grupie,
- odporność na stres.
Zakres obowiązków
- ochrona porządku publicznego na terenie Miasta Krakowa,
- realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.
Warunki pracy i płacy:
- praca patrolowa w terenie,
- trzy zmiany,
- 8 lub 12 godzin dziennie w równoważnym systemie czasu pracy,
- przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
- umowa o pracę na czas określony,
- wynagrodzenie zasadnicze 4 000 zł brutto; po ukończeniu szkolenia podstawowego wynagrodzenie zasadnicze powiększone zostanie o premię regulaminową (20%) i wynosić będzie 4 800 zł brutto,
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy,
- dopłaty do godzin nocnych, nadliczbowych,
- rozbudowany system nagród motywacyjnych (m.in. nagrody kwartalne, za szczególne osiągnięcia w pracy, roczne),
- dodatkowe roczne wynagrodzenie, tzw. „trzynasta pensja”,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in., dopłaty do wczasów, kolonii dla dzieci, dopłaty do karnetów sportowych, świadczenia pieniężne),
- możliwość uzyskania dofinansowania do nauki na studiach wyższych oraz kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń medycznych,
- po roku przeniesienie na wyższe stanowisko młodszego strażnika.
Wymagane dokumenty:
- CV z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach, w tym w CV w zakresie wykraczającym poza przepisy kodeksu pracy",
- kwestionariusz personalny kandydata,
- książeczka wojskowa (kserokopia stron z wpisami, oryginał do wglądu),
- dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie, oryginały do wglądu).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty pod adresem:
- Straż Miejska Miasta Krakowa
- ul. Dobrego Pasterza 116
- 31-416 Kraków
oraz w formie elektronicznej na adres [email protected] w terminie od 20 lutego 2023 r. do 19 marca 2023 r.
Dla zachowania terminu decydująca jest data doręczenia dokumentów do Straży Miejskiej Miasta Krakowa.
Szczegółowe informacje są dostępne w Referacie Kadr, tel. 12 68 82 205.
Etapy naboru
- test sprawnościowy
- test wiedzy ogólnej
- ocena psychologiczna
- rozmowa kwalifikacyjna

Wideo