9 z 22
1. Wymagania formalne:...
fot. pixabay.com

PODINSPEKTOR/KA W DZIALE ENERGII ODNAWIALNEJ I NOWYCH TECHNOLOGII

1. Wymagania formalne:
a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,

b) wykształcenie wyższe: informatyka, statystyka, matematyka, analiza danych, analiza i przetwarzanie danych, elektrotechnika, elektronika, automatyka.

UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość:

- relacji baz danych,

- SQL, Python, R

- Narzędzi Power BI,

- podstawowych zagadnień statystycznych,

- systemów zarządzania energią,

- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

- Ustawy o Odnawialnych Źródłach Energii,

- Ustawy o pracownikach samorządowych,

- Ustawy o samorządzie gminnym,

- technologii w zakresie OZE (fotowoltaika, magazyny energii, pompy ciepła),

- procesu inwestycyjnego,

- obowiązującego Statutu KEGW,

- programów MS Office (Word, Excel),

- języka angielskiego na poziomie B2.

e) umiejętności:

- pracy z danymi,

- przetwarzania zbiorów danych,

- przetwarzania i analizowania danych różnego rodzaju,

- wizualizacji danych i wyciągania wniosków,

- przygotowania, realizacji, odbioru, monitorowania i raportowania projektów inwestycyjnych,

- oceny techniczno-ekonomicznej przedsięwzięć w branży OZE,

- rozwiązywania złożonych problemów,

- szybkiego uczenia się i podejmowania decyzji,

- analitycznego myślenia,

f) odpowiedzialność i terminowość,

g) kreatywność i komunikatywność

h) umiejętność współpracy w zespole,

i) dobrej organizacji pracy.


3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy
niż 6%.



4. Zakres obowiązków:

a) prowadzenie bazy oraz analiza zużycia mediów,

b) bezpośredni udział w realizacji systemu monitorowania zużycia mediów,

c) inwentaryzacja obiektów i obszarów należących do Gminy Miejskiej Kraków pod względem tworzenia systemu do analizy i zarządzania zużyciem mediów oraz wykonania instalacji fotowoltaicznych,

d) identyfikacja czynników wpływających na większe zużycie mediów,

e) monitorowanie i tworzenie raportów o zużyciu mediów,

f) analiza dużych zbiorów danych i łączenie danych z wielu źródeł,

g) opracowywanie wyników prac analitycznych oraz ich prezentacja,

h) realizacja innych działań w obszarze tematyki związanej z właściwością działu,

i) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego, udział w postępowaniu przetargowym,

j) reprezentowanie jednostki budżetowej Klimat-Energia-Gospodarka Wodna przed innymi podmiotami uczestniczącymi w realizacji procesu inwestycyjnego,

k) sprawozdawanie, prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwości Działu.



5. Warunki pracy i płacy:

a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,

b) wymiar czasu pracy: pełny etat,

c) Miejsce pracy: Kraków, os. Szkolne 27

d) opis stanowiska pracy:

praca administracyjno-biurowa w siedzibie jednostki,

e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 4242,00 zł do 6000,00 zł brutto (w zależności od stażu pracy) + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).



6. Wymagane dokumenty:

a) kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),

b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),

c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,

d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),

e) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy [email protected] lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres [email protected]

Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/04-24”- w terminie do dnia 03.04.2024 r. do godziny 15:00

Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/04-24

Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.


Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.

Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: [email protected] oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.

UWAGI:

Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

10 z 22
1. Wymagania formalne...
fot. pixabay.com

KSIĘGOWY/-A

1. Wymagania formalne
Wykształcenie kierunkowe,

min. 3 letni staż pracy na stanowisku księgowego – mile widziany staż w instytucji kultury,

znajomość prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,

samodzielność oraz umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy,

odporność na stres i umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,

komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,

znajomość obsługi komputera w tym programów pakietu Microsoft Office,

wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki,

znajomość oprogramowania finansowo-księgowego Comarch ERP XL,

znajomość rozliczania projektów dotacyjnych będzie dodatkowym atutem.


2. Wymagania dodatkowe
- samodzielność oraz umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy

- odporność na stres i umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów

- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole

- wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki


3. Zakres obowiązków
dekretowanie faktur kosztowych oraz sprzedaży

dekretacja i bieżące księgowanie wyciągów bankowych krajowych i w walucie obcej

księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych

uzgadnianie rozrachunków z pracownikami oraz kontrahentami

rozliczanie wydatków dotacyjnych

księgowanie list płac

prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego

sporządzanie dokumentacji OT, LT, ZW, ZM

przygotowywanie tabel amortyzacji środków trwałych

obliczanie podatku u źródła

sporządzanie deklaracji IFT-2R

księgowanie raportów z kas fiskalnych

wykonywanie poleceń przełożonego.


4. Warunki pracy i płacy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

stabilność zatrudnienia,

dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,

możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności,

otwartą, przyjazną atmosferę pracy.


5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) wraz z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nowohuckie Centrum Kultury zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych

- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe

6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji na stanowisko „Księgowego” proszone są o przesłanie CV na adres [email protected] do dnia 03.04.2024 r. do godz. 12.00.

lub

- w formie papierowej – należy złożyć w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Nowohuckiego Centrum Kultury (pokój 122 budynek A). Kopertę należy opisać „Księgowy”.

7. Ilość etatów
1 etat

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie podmiotowej (BIP) Nowohuckiego Centrum Kultury w zakładce „Praca”.

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym wyżej terminem oraz prawo niewybrania żadnego kandydata.

Osoby przesyłające swoje dokumenty aplikacyjne w związku z naborem na stanowisko księgowy prosimy o zapoznanie się z poniższą klauzulą informacyjną oraz umieszczenie w aplikacji rekrutacyjnej (CV) poniższego oświadczenia, bez którego aplikacja nie będzie mogła być rozpoznana.

11 z 22
1. Wymagania formalne:...
fot. pixabay.com

SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1. Wymagania formalne:
a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;

b) wykształcenie wyższe;

c) staż pracy: minimum 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych;

d) doświadczenie zawodowe: 2 lata w realizacji zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.



UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.


2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość:

- przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych , w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji i zastosowania do wykonywania zadań.

b) umiejętności:

- samodzielnego opracowania i kompletowania dokumentacji, pozwalającej na przeprowadzenie i udzielenie zamówienia publicznego,

- obsługi komputera, programów MS Office,

- rozwiązywania problemów,

- analitycznego myślenia,

c) motywacja do podjęcia pracy w nowej jednostce;

d) odpowiedzialność, terminowość, odporność na stres;

e) doświadczenie w reprezentowaniu Zamawiającego w sprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą będzie dodatkowym atutem.



3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.



4. Zakres obowiązków:

a) przygotowanie procesu udzielania zamówień publicznych w KEGW, tworzenie, opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji przetargowej;

b) czuwanie nad prawidłowością i poprawnością przygotowania dokumentacji przetargowej, w szczególności weryfikacja faktu uzgodnienia procedowanej dokumentacji z wszystkimi właściwymi komórkami organizacyjnymi KEGW, a także koordynacja działań w tym zakresie;

c) koordynowanie czynności komórek organizacyjnych związanych z realizacją zamówień publicznych w KEGW;

d) sporządzanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych procedowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;

e) prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych oraz zbioru dokumentacji dotyczącej realizowanych zamówień publicznych;

f) czynne uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Przetargowych; przygotowywanie materiałów dla Komisji Przetargowych na sesję otwarcia ofert i wyboru wykonawców;

g) obsługa techniczna komisji przetargowych i sądów konkursowych;

h) przygotowywanie umów z wykonawcami po wyborze najkorzystniejszej oferty;

i) przechowywanie i zabezpieczanie materiałów, dotyczących udzielonych zamówień publicznych.



5. Warunki pracy i płacy:

a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,

b) wymiar czasu pracy: pełny etat

c) miejsce: Siedziba pracodawcy os. Szkolne 27 Kraków

d) opis stanowiska pracy: praca administracyjno-biurowa

e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 5200 zł do 6000 brutto (w zależności od stażu pracy) +dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.




6. Wymagane dokumenty:

a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),

b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia)

c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,

d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),

e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.



7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy [email protected] lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres [email protected]

Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/02-24”- w terminie do dnia 03/04/2024 r. do godziny 15:00

Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/02-24

Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.


Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.

Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: [email protected] oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.

12 z 22
1. Wymagania niezbędne:...
fot. pixabay.com

PRACOWNIK SOCJALNY

1. Wymagania niezbędne:

Wykształcenie w zawodzie pracownika socjalnego zgodne z wymogami prawnymi do wykonywania zawodu pracownika socjalnego,

Badania do celów sanitarno-epidemiologicznych.

2. Wymiar czasu pracy – pełny etat.



3. Praca w godzinach: 7.30-15.30 oraz 11.00-19.00.



4. Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie. ul. Łanowa 41.



5. Ilość etatów – 1 – umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika.





Dokumenty (list motywacyjny, CV) należy składać w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul .Łanowa 41 lub mailowo na adres [email protected]

Pozostało jeszcze 9 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Koniec klasycznych kuchni. Te trendy podbijają wnętrza w 2025 r.

Koniec klasycznych kuchni. Te trendy podbijają wnętrza w 2025 r.

Poznaj sposób na piwonie. Dzięki tym prostym krokom przedłużysz ich kwitnienie

Poznaj sposób na piwonie. Dzięki tym prostym krokom przedłużysz ich kwitnienie

Majówka była przyjemna i ciepła. Ale to już historia. Teraz w Tatrach... sypie śnieg!

Majówka była przyjemna i ciepła. Ale to już historia. Teraz w Tatrach... sypie śnieg!

Zobacz również

Majówka nad Chechłem w Trzebini. Bluzgi, pretensje, mandaty i odebrana radość życia

Majówka nad Chechłem w Trzebini. Bluzgi, pretensje, mandaty i odebrana radość życia

Śmierć po bójce w remizie. Co z zarzutami? Prokuratura mówi o materiale dowodowym

Śmierć po bójce w remizie. Co z zarzutami? Prokuratura mówi o materiale dowodowym