
PODINSPEKTOR/KA W DZIALE ENERGII ODNAWIALNEJ I NOWYCH TECHNOLOGII
1. Wymagania formalne:
a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
b) wykształcenie wyższe: informatyka, statystyka, matematyka, analiza danych, analiza i przetwarzanie danych, elektrotechnika, elektronika, automatyka.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość:
- relacji baz danych,
- SQL, Python, R
- Narzędzi Power BI,
- podstawowych zagadnień statystycznych,
- systemów zarządzania energią,
- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Ustawy o Odnawialnych Źródłach Energii,
- Ustawy o pracownikach samorządowych,
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- technologii w zakresie OZE (fotowoltaika, magazyny energii, pompy ciepła),
- procesu inwestycyjnego,
- obowiązującego Statutu KEGW,
- programów MS Office (Word, Excel),
- języka angielskiego na poziomie B2.
e) umiejętności:
- pracy z danymi,
- przetwarzania zbiorów danych,
- przetwarzania i analizowania danych różnego rodzaju,
- wizualizacji danych i wyciągania wniosków,
- przygotowania, realizacji, odbioru, monitorowania i raportowania projektów inwestycyjnych,
- oceny techniczno-ekonomicznej przedsięwzięć w branży OZE,
- rozwiązywania złożonych problemów,
- szybkiego uczenia się i podejmowania decyzji,
- analitycznego myślenia,
f) odpowiedzialność i terminowość,
g) kreatywność i komunikatywność
h) umiejętność współpracy w zespole,
i) dobrej organizacji pracy.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy
niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) prowadzenie bazy oraz analiza zużycia mediów,
b) bezpośredni udział w realizacji systemu monitorowania zużycia mediów,
c) inwentaryzacja obiektów i obszarów należących do Gminy Miejskiej Kraków pod względem tworzenia systemu do analizy i zarządzania zużyciem mediów oraz wykonania instalacji fotowoltaicznych,
d) identyfikacja czynników wpływających na większe zużycie mediów,
e) monitorowanie i tworzenie raportów o zużyciu mediów,
f) analiza dużych zbiorów danych i łączenie danych z wielu źródeł,
g) opracowywanie wyników prac analitycznych oraz ich prezentacja,
h) realizacja innych działań w obszarze tematyki związanej z właściwością działu,
i) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego, udział w postępowaniu przetargowym,
j) reprezentowanie jednostki budżetowej Klimat-Energia-Gospodarka Wodna przed innymi podmiotami uczestniczącymi w realizacji procesu inwestycyjnego,
k) sprawozdawanie, prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwości Działu.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: pełny etat,
c) Miejsce pracy: Kraków, os. Szkolne 27
d) opis stanowiska pracy:
praca administracyjno-biurowa w siedzibie jednostki,
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 4242,00 zł do 6000,00 zł brutto (w zależności od stażu pracy) + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),
b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy [email protected] lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres [email protected]
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/04-24”- w terminie do dnia 03.04.2024 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/04-24
Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: [email protected] oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

KSIĘGOWY/-A
1. Wymagania formalne
Wykształcenie kierunkowe,
min. 3 letni staż pracy na stanowisku księgowego – mile widziany staż w instytucji kultury,
znajomość prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,
samodzielność oraz umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy,
odporność na stres i umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,
komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
znajomość obsługi komputera w tym programów pakietu Microsoft Office,
wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki,
znajomość oprogramowania finansowo-księgowego Comarch ERP XL,
znajomość rozliczania projektów dotacyjnych będzie dodatkowym atutem.
2. Wymagania dodatkowe
- samodzielność oraz umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
- odporność na stres i umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki
3. Zakres obowiązków
dekretowanie faktur kosztowych oraz sprzedaży
dekretacja i bieżące księgowanie wyciągów bankowych krajowych i w walucie obcej
księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych
uzgadnianie rozrachunków z pracownikami oraz kontrahentami
rozliczanie wydatków dotacyjnych
księgowanie list płac
prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego
sporządzanie dokumentacji OT, LT, ZW, ZM
przygotowywanie tabel amortyzacji środków trwałych
obliczanie podatku u źródła
sporządzanie deklaracji IFT-2R
księgowanie raportów z kas fiskalnych
wykonywanie poleceń przełożonego.
4. Warunki pracy i płacy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
stabilność zatrudnienia,
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności,
otwartą, przyjazną atmosferę pracy.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) wraz z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nowohuckie Centrum Kultury zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji na stanowisko „Księgowego” proszone są o przesłanie CV na adres [email protected] do dnia 03.04.2024 r. do godz. 12.00.
lub
- w formie papierowej – należy złożyć w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Nowohuckiego Centrum Kultury (pokój 122 budynek A). Kopertę należy opisać „Księgowy”.
7. Ilość etatów
1 etat
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie podmiotowej (BIP) Nowohuckiego Centrum Kultury w zakładce „Praca”.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym wyżej terminem oraz prawo niewybrania żadnego kandydata.
Osoby przesyłające swoje dokumenty aplikacyjne w związku z naborem na stanowisko księgowy prosimy o zapoznanie się z poniższą klauzulą informacyjną oraz umieszczenie w aplikacji rekrutacyjnej (CV) poniższego oświadczenia, bez którego aplikacja nie będzie mogła być rozpoznana.

SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1. Wymagania formalne:
a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe;
c) staż pracy: minimum 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych;
d) doświadczenie zawodowe: 2 lata w realizacji zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość:
- przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych , w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji i zastosowania do wykonywania zadań.
b) umiejętności:
- samodzielnego opracowania i kompletowania dokumentacji, pozwalającej na przeprowadzenie i udzielenie zamówienia publicznego,
- obsługi komputera, programów MS Office,
- rozwiązywania problemów,
- analitycznego myślenia,
c) motywacja do podjęcia pracy w nowej jednostce;
d) odpowiedzialność, terminowość, odporność na stres;
e) doświadczenie w reprezentowaniu Zamawiającego w sprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą będzie dodatkowym atutem.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) przygotowanie procesu udzielania zamówień publicznych w KEGW, tworzenie, opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji przetargowej;
b) czuwanie nad prawidłowością i poprawnością przygotowania dokumentacji przetargowej, w szczególności weryfikacja faktu uzgodnienia procedowanej dokumentacji z wszystkimi właściwymi komórkami organizacyjnymi KEGW, a także koordynacja działań w tym zakresie;
c) koordynowanie czynności komórek organizacyjnych związanych z realizacją zamówień publicznych w KEGW;
d) sporządzanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych procedowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
e) prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych oraz zbioru dokumentacji dotyczącej realizowanych zamówień publicznych;
f) czynne uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Przetargowych; przygotowywanie materiałów dla Komisji Przetargowych na sesję otwarcia ofert i wyboru wykonawców;
g) obsługa techniczna komisji przetargowych i sądów konkursowych;
h) przygotowywanie umów z wykonawcami po wyborze najkorzystniejszej oferty;
i) przechowywanie i zabezpieczanie materiałów, dotyczących udzielonych zamówień publicznych.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: pełny etat
c) miejsce: Siedziba pracodawcy os. Szkolne 27 Kraków
d) opis stanowiska pracy: praca administracyjno-biurowa
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 5200 zł do 6000 brutto (w zależności od stażu pracy) +dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia)
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy [email protected] lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres [email protected]
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/02-24”- w terminie do dnia 03/04/2024 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/02-24
Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: [email protected] oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.

PRACOWNIK SOCJALNY
1. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie w zawodzie pracownika socjalnego zgodne z wymogami prawnymi do wykonywania zawodu pracownika socjalnego,
Badania do celów sanitarno-epidemiologicznych.
2. Wymiar czasu pracy – pełny etat.
3. Praca w godzinach: 7.30-15.30 oraz 11.00-19.00.
4. Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie. ul. Łanowa 41.
5. Ilość etatów – 1 – umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika.
Dokumenty (list motywacyjny, CV) należy składać w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul .Łanowa 41 lub mailowo na adres [email protected]