W tym roku w nowej kampanii galerii zobaczymy: Kamilę Mraz (znaną jako blogerka Cammy), Dawida Kulika (trzykrotnego Mistrza Polski w biegach na 300, 600 i 800 metrów, od lat trenującego w Krakowie), Beatę Schimscheiner (aktorkę teatralną i telewizyjną), Michała Kościuszko (kierowcę rajdowego), Annę Stefańczyk (krakowiankę od urodzenia, trenerkę fitness), Joannę Glogazę (blogerkę Styledigger), Sebastiana Wojnara (twórcę kultowych miejsc na krakowskim Kazimierzu, restauratora, sportowca z zamiłowania), Sarę Kotnowską (młodą, aktywną, bawiącą się modą); Jana Pawlika i Giovanni de Santis (to dwóch przyjaciół – włoski designer i polski inżynier; tworzą autorskie, rzemieślnicze oświetlenie), Olę i Leona Grzegorzków (krakowska rodzina - mama z synem).
Do tej pory twarzą tego krakowskiego centrum handlowego była Alicja Bachleda-Curuś. Promowała galerię przez trzy lata. To w tym okresie w obiekcie trwały remonty, modernizacja, wymieniały się marki.
- Alicja miała być osobą, która pokazuje, że galeria przechodzi duże przeobrażenia, zgodnie z trendami polskimi i ogólnoświatowymi, miała to symbolizować. Wiedzieliśmy, że po tym okresie nastąpi stabilizacja i tak się stało w 2017 roku. Kończąc współpracę z Alicją zdecydowaliśmy się na nowy pomysł, identyfikujący nas jeszcze bardziej z miastem - mówi Paweł Kotlarski, dyrektor Galerii Kazimierz.
Nowi ambasadorowie Galerii Kazimierz to osoby mieszkające w Krakowie, pracujące tu lub pochodzące z naszego miasta. I jednocześnie klienci tego centrum handlowego. Każda z tych osób - jak podkreślają przedstawiciele galerii - ma swoją historię i swoją pasję. Biznesmeni, sportowcy, blogerzy modowi, mieszkanka Kazimierza z synem... Kampania ma udowadniać, że ma ofertę dla każdego.
W kolejnych miesiącach zobaczymy te osoby na billboardach w mieście (w sześciu odsłonach w różnym czasie, po dwie osoby równocześnie), będzie też można je spotkać podczas wydarzeń, jakie planuje organizować w tym roku galeria.
Na przykład na wiosnę na plakatach pojawi się aktorka Teatru Ludowego - Beata Schimscheiner. Po raz pierwszy bierze udział w takiej kampanii promocyjnej, wcześniej wystąpiła tylko raz w reklamie kawy, a później - sklepu budowlanego.
- Byłam zaskoczona propozycją galerii. Nie jestem medialną ani specjalnie znaną osobą. Ale bardzo mnie to ujęło. Wybrano szeregowego obywatela, którego można zobaczyć w teatrze - tak komentuje zaproszenie do udziału w kampanii Galerii Kazimierz Beata Schimscheiner. Podkreśla, że może się podpisać pod tą akcją promocyjną, bo akurat tę galerię lubi. - Jest nieduża, dobrze skomunikowana i fantastycznie wkomponowana w dawne budynki miejskiej rzeźni - wymienia.
Galeria Kazimierz przy ulicy Podgórskiej to centrum handlowe działające od 2005 roku. Na jego dwóch poziomach znajduje się ponad 160 sklepów, punkty usługowe i gastronomiczne, multipleks z 10 salami kinowymi oraz market. Obiekt oferuje prawie 40 tysięcy mkw. powierzchni handlowej i 1500 miejsc parkingowych. Od 2014 roku właścicielem galerii jest Invesco Real Estate.
KONIECZNIE ZOBACZCIE:
WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie? - odcinek 6
Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto
Follow https://twitter.com/gaz_krakowska