W warunkach konkursu zaznaczono, że dotyczy prawa do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie stadionu, która zostanie wyeksponowana na elewacji na budynku stadionu oraz na fasadzie pawilonu medialnego, a także w oficjalnych kanałach internetowych oraz wszystkich materiałach promocyjnych.
Sponsor tytularny będzie miał też prawo do wykorzystywania wizerunku stadionu do realizacji własnych celów marketingowych (działań reklamowych), będzie się mógł również reklamować w TV stadionowej podczas wydarzeń organizowanych przez organizatora.
Do tego sponsorowi zostanie przyznane 10 miejsc parkingowych na okres kontraktowy.
Warunki konkursu dotyczą też m.in. umieszczenia nazwy stadionu w minimum 5 lokalizacjach na znakach drogowych przy głównych drogach dojazdowych do obiektu i do Krakowa oraz na znakach kierunku i miejscowości.
Nazwa stadionu zostanie także ujęta w systemie komunikacji miejskiej – na wybranym przystanku autobusowym lub tramwajowym oraz w rozkładach jazdy, po uzyskaniu zgody Zarządu Transportu Publicznego. Koszty związane z umieszczeniem nazwy stadionu na wybranym przystanku autobusowym lub tramwajowym oraz w rozkładach jazdy ponieś ma sponsor tytularny.
Apartamenty albo koniec Garbarni. Radni zdecydowali. Co może...
Sponsor tytularny otrzyma też następujące prawa do działań reklamowych, które to podejmie wyłącznie na własny koszt:
- reklama na podłodze stadionu, w jego holu oraz klatce schodowej każdej trybuny,
- reklama na schodach każdej trybuny stadionu (zewnętrzna część trybun),
- reklama na schodach klatek schodowych stadionu,
- reklama na krzesełkach stadionu (oparcia tj. tyły krzesełek).
Gmina wymaga trzyletniego okresu trwania umowy sponsorskiej. Wynagrodzenie ma być płatne przez sponsora tytularnego w okresach półrocznych.
Oferty w konkursie na sponsora tytularnego stadionu Wisły będą przyjmowane do 29 lutego 2024 roku.
Fontanna młodości czyli przełomowe odkrycie
