- Przyjęte rozwiązanie posiada założenia dostosowane dla ruchu pojazdów komunikacji miejskiej. Komunikacja piesza pomiędzy poziomem 0 a poziomem 1 może odbywać się poprzez ciągi pieszo-rowerowe wzdłuż łącznic, windę oraz schody. Rowerzyści będą poruszać się na ul. Fredry w ruchu ogólnym, natomiast wzdłuż ul. Tischnera zaprojektowane zostały ciągi pieszo-rowerowe - wyliczają urzędnicy miejscy.
I dodają, że w trakcie prac koncepcja była uzgadniana i opiniowana przez Zarząd Dróg Miasta Krakowa, Zarząd Inwestycji Miejskich, Zarząd Transportu Publicznego oraz Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu Urzędu Miasta Krakowa. Ponadto, koncepcja została przedstawiona PKP Polskie Linie Kolejowe SA.
Wstępna koncepcja wiaduktu w ciągu ul. Fredry została zaprezentowana mieszkańcom na spotkaniu 27 czerwca. Z jej założeniami można zapoznać się na stronie https://www.bip.krakow.pl.
- Wstępny harmonogram zakłada, że w latach 2020-2023 prowadzone będą prace koncepcyjne i projektowe zakończone uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych. W oparciu o wstępne założenia budowa nowego elementu układu drogowego zostałaby zrealizowana w latach 2024-2025. Szacunkowy koszt inwestycji to około 122 mln zł - zaznaczają urzędnicy miejscy.
Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi do przyjętych rozwiązań na maila Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krakowa (e-mail: [email protected]) w terminie do 9 września 2019 r.
WIDEO: ZAKAZ WSTĘPU
- Była legendą Krakowa. Wspominamy wróżkę Dzidziannę spod Sukiennic
- Te dzikie zwierzęta żyją w Krakowie [ZDJĘCIA]
- Mapa wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym
- Nową zakopianką pojedziemy tuż po wakacjach! [NOWE ZDJĘCIA]
- Krakowianka łamie prawa grawitacji i... podbija internet
- Sprawdź 10 sposobów na walkę z upałem!
