https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Remont na moście Dębnickim i ul. Pielęgniarek

Piotr Rąpalski
Konrad Kozlowski/Polskapress
W nocy z 1 na 2 sierpnia oraz z 2 na 3 sierpnia drogowcy zajmują się ubytkami na moście Dębnickim. Prace będą realizowane w godz. 22:00-06:00 – w związku z robotami miejscowe zawężenia jezdni.

Trwa budowa linii na Górkę Narodową – ekipy torowe działające e już uporały się z pracami na Prądnickiej. Teraz wykorzystają wyłączony ruch tramwajowy do prac serwisowych w rejonie ul. Pielęgniarek – roboty wystartują w środę, 3 sierpnia.

Od 3 do 10 sierpnia ekipy będą działać na ul. Pielęgniarek – dokończą wymianę łuków torowych na wiadukcie oraz szyny w przejeździe ul. Pielęgniarek wraz z odcinkiem pomiędzy przejazdem a obiektem inżynierskim nad torami kolejowymi. Na przejeździe zostaną zastosowane prefabrykowane płyty betonowe, co pozwoli wyeliminować problem uszkodzeń nawierzchni.

Na czas prac (około tydzień) – zamknięte zostanie skrzyżowanie ul. Pielęgniarek z Doktora Twardego. Dla pojazdów zostaną wyznaczone objazdy. Swoje trasy zmienią dwie linie autobusowe, nr 137 i 164. Koszt prac to ok. 1,8 mln zł.

  • linia 137 – będzie kursować w następujący sposób: w kierunku Górki Narodowej Wschód po kolejnej trasie czasowo zmienionej: Nowy Kleparz – Prądnicka – Doktora Twardego – Bratysławska – Prądnicka – … – Górka Narodowa Wschód; w kierunku Nowego Kleparza po dotychczasowej trasie czasowo zmienionej (bez dodatkowych zmian);
  • linia 164 – będzie kursować w następujący sposób: w kierunku Górki Narodowej po trasie czasowo zmienionej: Piaski Nowe – … – Doktora Twardego – Bratysławska – Prądnicka – … – Górka Narodowa; w kierunku Piasków Nowych po stałej trasie (bez zmian).

Wakacje kredytowe wpłyną na zdolność kredytową?

od 16 lat
Wideo

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zbigniew Rusek
Na Moście Dębnickim jest zły stan nawierzchni, a dodatkowym probemem są wąskie (3-metrowe) pasy ruchu, co najbardziej "bije" w autobusy, gdyż są to szerokie pojazdy i muszą jexdzić po kratkach ściekowych (inaczej autobus brałby "okrakiem" linię przerywaną, oddzielającą pasy ruchu). Tam powinny być kratki w krawęznikach. Niestety, mostu się nie da poszerzyć, by pasy ruchu miały po 3,5 metra (choćby prawe - dla autobusów).
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska