https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Tak będzie wyglądał nowy rower miejski za ponad 10 tys. zł sztuka

Piotr Rąpalski
Zarząd Transportu Publicznego zaprezentował rowery, które będą dostępne w miejskiej wypożyczalni rowerów. Kosztują sporo, bo ponad 10 tys. zł. Na razie Kraków kupuje 250 jednośladów, ale możliwe, że szybko ta liczba się podwoi. Jak podobają wam się nowe rowery i ich osprzęt?

30 stycznia została wybrana oferta na dostawę rowerów elektrycznych do długoterminowej wypożyczalni, która ma działać w Krakowie. Jeśli nie zostanie złożone odwołanie od wyniku przetargu Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie będzie mógł podpisać umowę. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma z Torunia, której rower elektryczny kosztuje 10 454 zł brutto, okres gwarancji na rowery i akcesoria to 48 miesięcy.

W odróżnieniu od konkurencji, zwycięski rower wyposażony jest w 7-biegową przerzutkę planetarną, co także brane było pod uwagę podczas oceniania ofert przetargowych. Łączna cena zamówienia podstawowego, w którego skład wchodzi 250 rowerów, to 2 613 500,00 zł brutto.

Jednoślady ze wspomaganiem elektrycznym przyjadą do Krakowa do 120 dni od momentu podpisania umowy. Dodatkowo Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie ma możliwość skorzystania z prawa opcji, czyli zakupu kolejnych, od 100 do 250, rowerów od tego samego producenta w tej samej cenie. Na dostawę dodatkowej partii rowerów wykonawca będzie miał już tylko 90 dni. Łącznie za 500 rowerów miasto zapłaci 5 227 000,00 zł brutto.

Rowery elektryczne rozszerzą ofertę pierwszej w Polsce długoterminowej wypożyczalni rowerów – LajkBike. W propozycji ZTP cena abonamentu miesięcznego za wynajem roweru, dzięki któremu przejazd w jedną stronę nawet 10 km niemal bez wysiłku, wynosi 79 zł. Rower tradycyjny, czyli bez wspomagania elektrycznego, w abonamencie ma kosztować 29 zł.

Sytuacja pracownika na rynku pracy

od 16 lat
Wideo

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

E
Ehh
Ciekawe ile rzeczy tam sie może zepsuć i co po okresie gwarancyjnym.
E
Ehh
I supuer .Na poczatku byl rower.Teraz rower z silnikiem.Pozniej bedzie 3-4 kołowy a jeszcze później go zadasza.Koniec ,końców włodarze zakupia auta dla mieszkańców, tak jak ekipa Yarka kupuje nawet węgiel ze, światowych rynków,,,"tylko wpierw trzeba sprawić, zeby mieszkańcy sami sobie nie kupowali rowerow,aut,wegla...
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska