W zakresie prac związanych z przebudową torowiska – zaawansowanie jest na poziomie 90%. Zostały już wykonane wszystkie perony przystankowe. Przebudowane zostały trzy skrzyżowania, na pozostałych trzech trwają roboty wykończeniowe.
Na odcinku od placu Centralnego do ul. Daniłowskiego mamy już gotowe wygrodzenia torowe. Do wykonania pozostały roboty związane z wzmocnieniem konstrukcji mostu nad Dłubnią. W tym miejscu po usunięciu starego torowiska wykonana została ekspertyza stanu technicznego obiektu – wykazała ona konieczność wzmocnienia istniejącej konstrukcji.
Tym samym pierwotnie zakładany termin przywrócenia ruchu tramwajowego po okresie 8 miesięcy od rozpoczęcia robót nie zostanie dotrzymany. Tramwaje wrócą w momencie zakończenia całości inwestycji – w lipcu br.
Koszt inwestycji to ponad 33 mln zł.
- Oto najbardziej nieokiełznany park kieszonkowy w Krakowie. Królują w nim... chwasty!
- Wyjątkowe i bardzo tanie domy do remontu wystawione na sprzedaż w Małopolsce!
- Ogrody Sióstr Klarysek. Zobaczcie sami, jak tam pięknie ZDJĘCIA
- Masny Ben w klubie Energy2000, czyli grube balety w przytkowickiej dyskotece
- Trasa Łagiewnicka wygląda na gotową. Kiedy pojedziemy nową drogą?
