Gdy niespełna dwa lata temu Grzegorz Sapoń powoływany był na stanowisko wicedyrektora ZIKiT dostał zadanie zrewolucjonizowania krakowskiej komunikacji miejskiej i transportu drogowego. To on najmocniej promował przeprowadzenie wielkiej zmiany siatki połączeń tramwajów i autobusów nazywanej remarszrutyzacją. Chciał też wprowadzenia ruchu jednokierunkowego wokół Plant. Oba projekty zakończyły się fiaskiem.
Grzegorz Sapoń słynął również ze zlecania zewnętrznym firmom różnorakich badań. Wątpliwości budziły zwłaszcza zamówienia dla Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji, w którym działał zanim trafił do urzędu oraz dla powiązanych z SITK ekspertów z Politechniki Krakowskiej.
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+