Piąte miejsce zajęli Bolesław Radomski (Aeroklub Pomorski) i Dariusz Lechowski, a siódme Krzysztof i Kamil Wieczorkowie (wszyscy Aeroklub Krakowski). Krakowianie - wszyscy na Cessnach 152 - startowali w kategorii Unlimited (mistrzowskiej), w której rywalizowały 22 załogi z 7 krajów.
Podczas MŚ odbyły się cztery konkurencje, ale pierwszą z nich potraktowano jako treningową. Kuzyni Michał i Marcin Wieczorkowie prezentowali równą formę, zajmując w kolejnych konkurencjach trzecie, szóste i pierwsze miejsce. Radomski i Lechowski uplasowali się kolejno na czwartej, ósmej i drugiej pozycji. Krzysztof Wieczorek i jego syn Kamil zajmowali kolejno dziewiąte, siódme i ósme miejsce.
Dobrze spisały się także inne polskie załogi. Krzysztof Skrętowicz (Aeroklub Częstochowski) i Jakub Klęczar (Aeroklub Warszawski) znaleźli się tuż za podium, a Janusz Darocha (Aeroklub Częstochowski) i Zbigniew Chrząszcz (Aeroklub Dolnośląski) zajęli szóste miejsce.
W kategorii Advanced Jarosław Sysio (Aeroklub Bielsko-Bialski) i Marcin Skalik (Aeroklub Częstochowski) zdobyli srebrny medal, a Zofia Garwacka (Aeroklub Warszawski) i Agata Kuchta (Aeroklub Białostocki) uplasowały się na szóstej pozycji. Po raz pierwszy w historii MŚ (i ME także) załogę tworzyły dwie kobiety.
W klasyfikacji drużynowej zwyciężyła Francja (1146 pkt) przed Polską (1269) i Czechami (2897). Srebro dla naszej reprezentacji wywalczyli: Michał i Marcin Wieczorkowie, Skrętowicz i Klęczar oraz team menedżer Krzysztof Sondej.
Kategoria Unlimited: 1. Julien Cherioux i David Le Gentil (Francja) 450, 2. Michał Wieczorek i Marcin Wieczorek (obaj Kraków) 551, 3. Olivier Riviere i Jerome Jireau (Francja) 696… 5. Bolesław Radomski (Toruń) i Dariusz Lechowski 757, 7. Krzysztof Wieczorek i Kamil Wieczorek (wszyscy Kraków) 1017 punktów karnych.