W kolejnej edycji rankingu największych firm oferujących w Polsce butelkowane wody Grupa Eurocash wraz Polską Izbą Handlu, ocenia, czy strategie stosowane przez producentów nie pomniejszają znaczenia małoformatowych sklepów.
– Woda butelkowana jest w Polsce traktowana jako najzdrowszy z napojów. Z roku na rok jej spożycie rośnie w szybkim tempie. Niemal połowę sprzedawanej u nas wody w opakowaniach o pojemności poniżej 1,5 litra konsumenci kupują w sklepach małoformatowych. Na pewno te wyniki byłyby jeszcze lepsze, gdyby wszyscy kluczowi producenci zadbali, by ich oferta była równie dostępna i atrakcyjna cenowo we wszystkich typach sklepów – mówi Waldemar Nowakowski, Prezes Polskiej Izby Handlu.
Ranking „Równi w biznesie” jest wspólną inicjatywą Grupy Eurocash, lidera w hurtowej dystrybucji produktów FMCG w Polsce i Polskiej Izby Handlu, największego w naszym kraju reprezentanta handlu detalicznego i usług.
