https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Made in Małopolska: marka regionu coraz mocniejsza

Zbigniew Bartuś
Fakro
Dobry projekt. Firma FAKRO, globalny potentat w branży okiennej, dołączyła do projektu „Made in Małopolska”. Służące umacnianiu marki regionu przedsięwzięcie ma już blisko 50 partnerów.

Wśród posługujących się znakiem „Made in Małopolska” są czołowe firmy (Maspex, Tymbark, Kraków Airport), stowarzyszenia (Siemacha), subregiony (jak Dolina Karpia) oraz uzdrowiska i miasta (m.in. Krynica, Rabka, Oświęcim)

- FAKRO chętnie angażuje się w inicjatywy promujące siłę polskiej, a w tym wypadku regionalnej marki. Małopolska ma w sobie olbrzymi potencjał, również ekonomiczny i gospodarczy - komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO.

Projekt służy tworzeniu w świadomości Małopolan i turystów pozytywnego skojarzenia marek z miejscem ich powstawania, a znak „Made in Małopolska” potwierdza jakość i renomę firm i ich produktów.

ZOBACZ KONIECZNIE:

WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska