Promocja ŚDM będzie realizowana za pomocą billboardów na terenie Krakowa i Małopolski. Ten fragment kampanii jest skierowany przede wszystkim do Małopolan. Oprócz tego pojawi się ogólnokrajowy spot telewizyjny również z udziałem o. Knabita.
Osobno będzie realizowana promocja zagraniczna, która skupi się przede wszystkim na kanałach socialmedia, m.in. na stronie https://www.facebook.com/lubiemalopolske.
- W ten sposób wyjdziemy poza granicę kraju. Kampania w mediach społecznościowych będzie realizowana w różnych językach, przede wszystkim tych krajów, z których najwięcej zarejestrowało się pielgrzymów – mówi Gabriela Prokocka-Kazek, dyrektor Departamentu Marki Małopolska w urzędzie marszałkowskim.
Głównym hasłem kampanii jest „Małopolska! Młodość do stan ducha”, a twarzą o. Leon Knabit. Kampania outdoorowa będzie trwałą przez cały lipiec. - Ojciec Leon jak najbardziej utożsamia wartości Małopolski i młodych ludzi. Te wartości to mądrość, fantazja i harmonia – dodaje Gabriela Prokocka-Kazek.
Szacowany koszt kampanii to 1,5 mln zł. Została ona zrealizowana samodzielnie przez urzędników, nie zatrudniono żadnej zewnętrznej agencji. Część działań jest realizowana z Komitetem Organizacyjnym ŚDM.
">Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?