https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

O. Leon Knabit twarzą ŚDM w Małopolsce

Piotr Ogórek
Ojciec Leon Knabit promujący ŚDM w Małopolsce
Ojciec Leon Knabit promujący ŚDM w Małopolsce Fot. materiały prasowe
Województwo Małopolskie wyda 1,5 mln zł na kampanię promocyjną Światowych Dni Młodzieży. Wydarzenie będzie reklamowane w województwie, ogólnokrajowo, a także poza granicami Polski. Twarzą kampanii będzie ojciec Leon Knabit.

Promocja ŚDM będzie realizowana za pomocą billboardów na terenie Krakowa i Małopolski. Ten fragment kampanii jest skierowany przede wszystkim do Małopolan. Oprócz tego pojawi się ogólnokrajowy spot telewizyjny również z udziałem o. Knabita.

Osobno będzie realizowana promocja zagraniczna, która skupi się przede wszystkim na kanałach socialmedia, m.in. na stronie https://www.facebook.com/lubiemalopolske.

- W ten sposób wyjdziemy poza granicę kraju. Kampania w mediach społecznościowych będzie realizowana w różnych językach, przede wszystkim tych krajów, z których najwięcej zarejestrowało się pielgrzymów – mówi Gabriela Prokocka-Kazek, dyrektor Departamentu Marki Małopolska w urzędzie marszałkowskim.

Głównym hasłem kampanii jest „Małopolska! Młodość do stan ducha”, a twarzą o. Leon Knabit. Kampania outdoorowa będzie trwałą przez cały lipiec. - Ojciec Leon jak najbardziej utożsamia wartości Małopolski i młodych ludzi. Te wartości to mądrość, fantazja i harmonia – dodaje Gabriela Prokocka-Kazek.

Szacowany koszt kampanii to 1,5 mln zł. Została ona zrealizowana samodzielnie przez urzędników, nie zatrudniono żadnej zewnętrznej agencji. Część działań jest realizowana z Komitetem Organizacyjnym ŚDM.

">
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska