W spotach ukazane zostały najbardziej kultowe atrakcje turystycznie, będące wizytówką zimowej Małopolski. Wśród nich oprócz zabytków Krakowa i jarmarku bożonarodzeniowego na Rynku Głównym, są m.in. Kasprowy Wierch, Tatrzański Park Narodowy, Jaworzyna Krynicka, Słotwiny z wieżą widokową, Kotelnica Białczańska czy termy w Białce Tatrzańskiej.
"Małopolska to blisko 60 stacji narciarskich, ponad 150 km nartostrad o różnym stopniu zaawansowania, które czekają na narciarzy i snowboardzistów. To prawdziwy raj dla miłośników turystyki aktywnej m.in. nart biegowych, skitourów, łyżwiarstwa, zimowego trekkingu czy wyścigów kumoterskich. To najlepsze miejsce na wypoczynek zimowy z dziećmi, szczególnie w zbliżającym się okresie świąteczno-noworocznym i ferii zimowych. Nie można również zapomnieć o zbawiennym wpływie ciepłych wód termalnych, wyśmienitej kuchni regionalnej oraz bardziej współczesnych smakach, a także malowniczej szacie, którą zimą przywdziewa nasz region. Małopolska, także zimą, jest rajem dla turystów zarówno tych, którzy lubią aktywny, a nawet ekstremalny wypoczynek, jak tych, którzy wolą nieco bardziej spokojne spędzanie czasu w niepowtarzalnej atmosferze królewskiego Krakowa" - pisze Małopolska Organizacja Turystyczna.
Kampania spotowa realizowana jest przez Małopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z Województwem Małopolskim i Miastem Kraków w ramach krajowej części projektu pn. „Małopolska cel – podróży”.
"Rezultatem tej części kampanii będzie zwiększenie rozpoznawalności Krakowa i Małopolski w kraju jako miejsc atrakcyjnych turystycznie także w okresie zimowym, a w perspektywie długofalowej – zwiększenie ilości turystów odwiedzających różne zakątki regionu" - tłumaczy MOT.
Projekt „Małopolska – cel podróży” dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 3.3. „Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1. „Promocja gospodarcza Małopolski” typ E. promocja oferty gospodarczej regionu – przeciwdziałanie negatywnym skutkom epidemii COVID-19 w ramach 3. Osi Priorytetowej Przedsiębiorcza Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Rozmowa w cztery oczy najlepsza dla mózgu
