Jak informuje portal dlahandlu.pl, w 2015 roku na rynku pojawi się nowa sieć supermarketów MILA. Sieć będzie tworzyć 170 sklepów należących obecnie do Grupy Polomarket.
Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nazwa nowej sieci supermarketów MILA, to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: "miły, milutki". Hasłem nowej sieci sklepów ma być slogan "Zakupy, aż miło".
W identyfikacji wizualnej sieci Mila użyliśmy elementów przypominających markizę, nawiązującą do stoisk na targu, aby podkreślić świeżość oferowanych produktów. Zależało nam na tym, by cała identyfikacja była nowoczesna, a jednocześnie apetyczna i jestem przekonana, że udało się ten cel zrealizować. Cieszymy się, że mogliśmy współtworzyć tak wyjątkowy projekt - powiedziała portalowi dlahandlu.pl Katarzyna Wysocka z Agencji Czteryczwarte Brand Design, która odpowiada za kreację nazwy i identyfikacji wizualnej sieci Mila.
Portal przypomina, że spółka market-Detal powstała w 1997 roku. Od 17 lat funkcjonuje pod szyldem POLOmarket. 40 proc. placówek, których market-Detal jest właścicielem, z dniem 1 stycznia 2015 r. rozpocznie samodzielną działalność jako MILA
CZYTAJ TEŻ: Sklepy market-Detal odchodzącego z Polomarketu Artura Kansera nie przystapią do PL Plus
Źródło: dlahandlu.pl
