1 z 5
Przewijaj galerię w dół
,,Nie poddamy się -chcemy dotrzeć też do ludzi którzy nie...
fot. Nasza Piwniczna Zdrój/Facebook

,,Nie poddamy się -chcemy dotrzeć też do ludzi którzy nie siedzą w necie. Dlatego nasze autko będzie jutro pod kościołami w Wierchomli, Łomnicy, Piwnicznej, Rytrz-"czytamy na stronie Nasza Piwniczna Zdrój

2 z 5
Wariant 1...
fot. archiwum GDDKiA

Wariant 1

Przebiega po wschodniej stronie miejscowości i rozpoczyna się na istniejącej DK87 w km około 23+700, skrzyżowaniem typu rondo w rejonie cmentarza. Następnie przechodzi wiaduktem nad linią kolejową LK96 oraz nad drogą w kierunku centrum Piwnicznej. Dalej przebiega łukiem między linią kolejową i rzeką Poprad. W rejonie stacji PKP przechodzi w estakadę biegnącą nad rzeką Poprad, kładką i równolegle nad ul. Kościuszki, gdzie później przechodzi bezpośrednio w tunel pod górą Kicarz. Po stronie południowej wariant 1 włącza się do istniejącego przebiegu DK87. W tym miejscu zaprojektowano węzeł zapewniający niepełne relacje skrętne: centrum Piwnicznej – Mniszek oraz relację odwrotną z Mniszka w kierunku centrum Piwnicznej.

3 z 5
Wariant 2...
fot. archiwum GDDKiA

Wariant 2

Przebiega po wschodniej stronie miejscowości i rozpoczyna się na istniejącej DK87 w km około 23+700, skrzyżowaniem typu rondo w rejonie cmentarza. Następnie przechodzi wiaduktem nad linią kolejową LK96 oraz nad drogą w kierunku centrum Piwnicznej. Dalej przebiega między linią kolejową i rzeką Poprad. W rejonie stacji PKP przechodzi nad drogą prowadzącą do kładki pieszej. Następnie biegnąc łukiem dalej pomiędzy linią kolejową i rzeką Poprad przechodzi w obiekt mostowy nad rzeką i nad ul. Kościuszki. Obiekt ten przechodzi w drogę prowadzącą łukiem w rozkopie, gdzie następuje włączenie do istniejącego przebiegu DK87. W tym miejscu zaprojektowano węzeł zapewniający niepełne relacje skrętne: centrum Piwnicznej – Mniszek oraz relację odwrotną z Mniszka w kierunku centrum Piwnicznej.

4 z 5
Wariant 3...
fot. archiwum GDDKiA

Wariant 3

Przebiega po zachodniej stronie miejscowości i rozpoczyna się na istniejącej DK87 w km około 23+500, skrzyżowaniem typu rondo w rejonie cmentarza. Następnie wznosi się obiektem mostowym przechodzącym w rozkop przebiegając łukiem prowadzącym w kierunku południowym. Po wyjściu z rozkopu przechodzi obiektem nad doliną i bezpośrednio w tunel o długości ok. 470 m, prowadząc aż do wylotu po południowej stronie zbocza. W tym miejscu tunel przechodzi w estakadę nad ul. Daszyńskiego, linią kolejową i rzeką Poprad, schodząc do poziomu terenu po zachodniej stronie szkoły, a następnie łukiem na końcu odcinka włącza się do istniejącego układu drogowego poprzez skrzyżowanie typu rondo.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Jadalny Kraków Fest urządzono na Wesołej ze świeżymi warzywami, koncertami i jeżami

Jadalny Kraków Fest urządzono na Wesołej ze świeżymi warzywami, koncertami i jeżami

Galeria Kazimierz świętuje 20-lecie. Można wygrać wycieczkę do Dubaju

Galeria Kazimierz świętuje 20-lecie. Można wygrać wycieczkę do Dubaju

Co za mecz Hutnika! Aż osiem goli w hitowym starciu z Polonią

Co za mecz Hutnika! Aż osiem goli w hitowym starciu z Polonią

Zobacz również

Pożar w Tarnowie. Z ogniem walczą duże siły straży

Pożar w Tarnowie. Z ogniem walczą duże siły straży

Bieg Twierdzy Kraków. Co się działo na trasie w okolicy Fortu Barycz

Bieg Twierdzy Kraków. Co się działo na trasie w okolicy Fortu Barycz