https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

„Playboy” zmienia swoją strategię

Włodzimierz Zapart
Międzynarodowy magazyn „Playboy” nie będzie już publikował fotografii nagich kobiet. Niestety nie dlatego, że skromność i przyzwoitość zaczynają na świecie triumfować. Nawet wręcz przeciwnie. Dzisiaj wszędzie, zwłaszcza w internecie, tyle jest golizny, że „Playboy” po prostu poczuł, że stara strategia straciła sens. Teraz ma ambitny zamiar publikować „pogłębione artykuły”.

Redakcja amerykańskiego pisma, dumna z tego, że przez dziesięciolecia od lat 70. tworzyła nowy styl bycia, z optymizmem patrzy w przyszłość i wierzy, że teraz nadal będzie kształtować nowe trendy.

Dobrych owoców nie może wydawać złe drzewo, więc nie ma co wybrzydzać i trzeba z radością powitać zmianę orientacji „Playboya”. Zwłaszcza że pogłębionych artykułów nigdy nie jest zbyt wiele.

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska