Jak napisano w przesłanym komunikacie," Lidl Polska wsłuchując się w potrzeby swoich klientów, rozszerza ofertę o testy na przeciwciała SARS-CoV-2". W dalszej części wyjaśniono, że chodzi o sprzedaż "certyfikowanych testów Primacovid do samodzielnego wykonania pozwalających na jakościowe wykrycie przeciwciał IgG i IgM przeciwko SARS-CoV-2".
- Testy pojawią się w sprzedaży – w zależności od lokalizacji sklepu – już od piątku lub soboty w cenie 39,99 zł za opakowanie- dodano.
Z kolei cytowana w komunikacie Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska tłumaczy, że firma chce "oferować artykuły, których klienci potrzebują". - W odpowiedzi na liczne prośby klientów podjęliśmy decyzję, aby do naszej oferty dołączyć nowy asortyment – certyfikowane testy na przeciwciała COVID-19 – komentuje.
Po Biedronce czas na Lidla. Kolejna sieć sklepów oferuje tes...
Przypomnijmy, w połowie marca sieć sklepów Biedronka poinformowała, że wprowadza do swojej oferty testy wykrywające przeciwciała SARS-CoV-2. Jednak w Biedronce cena jednego testu wynosi 49,99 zł. Jednocześnie wprowadzono limity- jeden klient może zakupić jednorazowo maksymalnie 3 sztuki testu Primacovid.
Ministerstwo Zdrowia poinformowało w czwartek o 34 151 nowych zakażeniach. Wczoraj było to prawie 30 tysięcy. Ostatniej doby zmarło 520 osób. Wykonano ponad 102,5 tys. testów. premier Morawiecki na wspólnej konferencji prasowej poinformowali o wprowadzeniu od najbliższej soboty dodatkowych obostrzeń.
Zakażenia z ostatnich dni:
- 24 marca- 29 978 przypadków
- 23 marca- 16 741 przypadków
- 22 marca- 14 578 przypadków
- 21 marca- 21 849 przypadków
- 20 marca- 26 405 przypadków
- 19 marca- 25 998 przypadków
- 18 marca- 27 278 przypadków
- 17 marca- 25 052 przypadki
- 16 marca- 14 396 przypadków
- 15 marca- 10 896 przypadków
