Co przemawia za tak dużą popularnością futbolu nad Wisłą? - Zainteresowanie naszymi rozgrywkami wyraża się chociażby wynikami oglądalności w telewizji. Mecze T-Mobile Ekstraklasy w telewizjach płatnych śledzi bowiem średnio 4 razy więcej kibiców niż najlepsze ligi zagraniczne, jak angielską Premier League czy hiszpańską Primera Division - mówi Łukasz Łazarewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie S.A.
A nawet więcej, podczas gdy spotkanie ekstraklasy średnio ogląda pond 180 tys. widzów, mecze najlepszych lig Europy śledzi 40 tys. osób (na antenie nc+). Obiecująco wypada też frekwencja na starcie drugiej części rundy wiosennej, na trybunach pojawia się średnio 9360 kibiców, co w sumie daje dokładnie 149 769 sprzedanych w lutym biletów. 58% z interesujących się najwyższą klasą rozgrywkową ściska kciuki za jeden klub, najwięcej fanów według raportu ma mieć Legia Warszawa, a potem Lech Poznań, Wisła Kraków i Górnik Zabrze.