Z najnowszego badania Mediapanel wynika, że jeśli chodzi o informacje lokalne i regionalne, to w sierpniu 2023 roku Polska Press Grupa miała 13,9 mln użytkowników, czyli 42 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali oni w serwisach grupy ponad 413 mln odsłon.
Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się:
- Ringier Axel Springer Polska - 9,1 mln użytkowników i 62 mln odsłon
- ZPR Media - 8,7 mln użytkowników i 53 mln odsłon
- Agora - 7,1 mln użytkowników i 32 mln odsłon
- TVN - 5,7 mln użytkowników i 25 mln odsłon
"Polacy sięgają po informacje, które są blisko nich"
- Polska Press była w sierpniu (po raz kolejny) niekwestionowanym liderem informacji regionalnych i lokalnych wyprzedzając grupę RASP, TVN, ZPR Media czy Agorę - napisała na swoim Twitterze Dorota Kania, redaktor naczelna PPG. - Polacy najchętniej sięgają po te informacje, które są blisko nich. Stąd też wzrost oglądalności TVP3 - dodała.

dś