"W sąsiedztwie Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana powstaje innowacyjne centrum modułowych usług miejskich, które zrewolucjonizuje dostępność nowoczesnych rozwiązań dla mieszkańców i przedsiębiorców. To największy tego typu kompleks w Polsce, oferujący szeroki wachlarz samoobsługowych urządzeń, które spełnią oczekiwania dynamicznie rozwijającego się miasta" - można przeczytać na stronie internetowej stadionu nadzorowanego przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
Starają się ze stadionu Wisły wycisnąć jak najwięcej pieniędzy
Ogromne centrum z paczkomatami i innymi tego typu urządzeniami to więc kolejny pomysł na to, by maksymalnie wykorzystać przestrzeń stadionu i jego otoczenia do pozyskiwania dochodów, które pozwoliłyby na zbilansowanie wpływów i wydatków związanych z funkcjonowaniem obiektu.
Przypomnijmy, że stadion jest miejski, a Wisła Kraków wynajmuje go na rozgrywanie meczów. Wynajmowane są też przestrzenie pod trybunami stadionu na różną działalność, w tym komercyjną. Miasto szuka jednak dodatkowych środków, które pozwoliłyby na to, by nie dopłacać do utrzymania największego sportowego obiektu w mieście.
Stąd też pomysł na wykorzystanie przestrzeni wokół stadionu.
Automaty paczkowe, lodówkomaty, bankomaty, lekomaty...
W ramach modułowego centrum dostępne będą:
automaty paczkowe,
urzędomaty,
lekomaty,
vendingi,
kwiatomaty,
lodówkomaty,
lockersy,
bankomaty.
Wielkie strefy od strony al. 3 Maja i ul. Reymonta z parkingami
Na operatorów i klientów będzie czekać kompleksowa infrastruktura:
dedykowane parkingi dostępne 24/7 (450 miejsc),
największa przestrzeń dla samoobsługowych urządzeń w Polsce: dwa obszary o długości 35 metrów przy ul. Reymonta oraz 40-metrowa strefa przy al. 3 Maja.
Zapewniają ekspozycję marki w wyjątkowej lokalizacji
Jakie mają być korzyści dla operatorów? W krakowskim urzędzie wyliczają:
innowacyjność i prestiż,
ekspozycja marki w wyjątkowej lokalizacji,
promocja w mediach społecznościowych – współpraca z profilami ZIS, Miasta Kraków, Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana oraz TS Wisły Kraków,
cykliczna komunikacja marketingowa w uzgodnionym zakresie,
indywidualne kampanie promocyjne z wykorzystaniem tradycyjnych nośników.
