Jak poinformował "Dziennik Gazeta Prawna", to pilotażowe rozwiązanir polegające na tym, że klient zamawia produkty przez internet, a następnie odbiera je w wybranym sklepie. Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, mówi "DG", że sieć testuje różne narzędzia, które mają zwiększyć sprzedaż w sklepach. Daty ewentualnego wejścia Biedronki na rynek handlu internetowego nie ujawnia.
Eksperci uważają, że Biedronka nie może abstrahować od zmieniającej się sytuacji na rynku. Możliwość dokonywania zakupów w internecie z dostawą produktów do domu lub odbiorem osobistym oferują już m.in. Tesco, Alma Market, Piotr i Paweł, Auchan czy E.Leclerc. Zdaniem specjalistów temu trendowi będzie musiała się poddać również Biedronka. Obecnie wartość e-commerce w naszym kraju wynosi 26 mld zł. W tym roku wartość ta wzrośnie do 30 mld zł. Tymczasem obroty samej Biedronki przekraczają 30 mld zł rocznie - czytamy w "DGP".
