Rusza Karta Miejska w Chrzanowie. Już można składać wnioski o jej wydanie. Jakie są korzyści z jej posiadania?
Karta Miejska ZKKM to plastikowa karta zbliżeniowa z pamięciowym układem elektronicznym będącym nośnikiem informacji m.in. o zakupionych elektronicznych biletach okresowych i jednorazowych komunikacji miejskiej, której organizatorem jest Związek Komunalny „Komunikacja Międzygminna” w Chrzanowie.
Karty ta umożliwia także zapisanie informacji o przysługujących ulgach lub uprawnieniach do bezpłatnych przejazdów, doładowania Elektronicznej Portmonetki oraz zakup biletu jednorazowego lub czasowego w kasownikach elektronicznych ZKKM w pojazdach komunikacji miejskiej.
Pierwsze wydanie Karty Miejskiej ZKKM jest bezpłatne. Osoby zainteresowane jej posiadaniem muszą złożyć wniosek i złożyć go w Biurze Obsługi Klienta lub online poprzez serwis kartamiejska.zkkm.pl. Za osobę niepełnoletnią wniosek o wydanie karty wypełnia, składa, podpisuje, a także odbiera rodzic lub opiekun prawny. Do wniosku należy dołączyć zdjęcie legitymacyjne w formacie 40mm x 50mm lub 35mm x 45mm. Karty wydawane na konkretną osobę.
Podczas kontroli w przypadku obecności karty na liście kart zastrzeżonych lub posługiwania się kartą przez osobę nieuprawnioną, kontroler ma prawo zatrzymać kartę i przekazać ją do ZKKM Chrzanów.
Gotowe karty wydawane są w BOK w terminie do 14 dni od dnia złożenia wniosku. W razie zgubienia karty istnieje możliwość wyrobienia jej duplikatu. Za jego wydanie pobierana jest opłata w wysokości 20 zł.
