1 z 8
Przewijaj galerię w dół

fot. GDDKiA Kraków
2 z 8

fot. GDDKiA Kraków
Wariant 1 zakłada przebudowę drogi krajowej nr 87 na odcinku 2 km 370 metrów wraz z budową tunelu długości 690 m przez górę Kicarz. To rozwiązanie nie spowoduje wyburzeń obecnej zabudowy
3 z 8

fot. GDDKiA Kraków
Wariant 1 zakłada przebudowę drogi krajowej nr 87 na odcinku 2 km 370 metrów wraz z budową tunelu długości 690 m przez górę Kicarz. To rozwiązanie nie spowoduje wyburzeń obecnej zabudowy
4 z 8

fot. GDDKiA Kraków
Wariant 2 to przebudowa krajówki na odcinku 2 km 460 m. Nowa trasa biegłaby równolegle do istniejącej drogi, tyle że wzdłuż Popradu. W tym przypadku również nie byłyby konieczne wyburzenia.