9 z 11
Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality...

Kupujemy głównie na promocjach - 52%

Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality Watch wynika, że ponad połowa Polaków (52 procent) kupuje głównie na promocjach.

Fani obniżek znajdują się niemal w każdej grupie wiekowej i w każdym województwie. Wśród zwolenników promocji przodują mieszkańcy Podkarpacia (57 procent) i Śląska (56 procent). W polowaniu na promocje najlepiej czują się kobiety, stanowiąc 59 procent ankietowanych.

10 z 11
Ty też na tym oszczędzasz? Tak robią wszyscy Polacy! To pragmatyzm czy skąpstwo?
fot. badanie BIG InfoMonitor
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Drzewo runęło na zaparkowane samochody w Tarnowie. Uszkodzona linia energetyczna

Drzewo runęło na zaparkowane samochody w Tarnowie. Uszkodzona linia energetyczna

Głośny doping na meczu Wisły Kraków. Pozdrowienia i transparent dla dzielnego Jacka

Głośny doping na meczu Wisły Kraków. Pozdrowienia i transparent dla dzielnego Jacka

Polecamy

Wstyd dla Krakowa! Nowoczesny kompleks rośnie w górę, zabytkowa rudera pozostaje

Wstyd dla Krakowa! Nowoczesny kompleks rośnie w górę, zabytkowa rudera pozostaje

O teatrze i aktorstwie od podszewki. Tego na scenie nie widzimy. Premiera w STU

O teatrze i aktorstwie od podszewki. Tego na scenie nie widzimy. Premiera w STU

Głośny doping na meczu Wisły Kraków. Pozdrowienia i transparent dla dzielnego Jacka

Głośny doping na meczu Wisły Kraków. Pozdrowienia i transparent dla dzielnego Jacka