9 z 11
Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality...

Kupujemy głównie na promocjach - 52%

Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality Watch wynika, że ponad połowa Polaków (52 procent) kupuje głównie na promocjach.

Fani obniżek znajdują się niemal w każdej grupie wiekowej i w każdym województwie. Wśród zwolenników promocji przodują mieszkańcy Podkarpacia (57 procent) i Śląska (56 procent). W polowaniu na promocje najlepiej czują się kobiety, stanowiąc 59 procent ankietowanych.

10 z 11
Ty też na tym oszczędzasz? Tak robią wszyscy Polacy! To pragmatyzm czy skąpstwo?
fot. badanie BIG InfoMonitor
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Cracovia pokazała, że nie jest z nią tak źle. Zwycięstwo zapewnił jej Chorwat

Cracovia pokazała, że nie jest z nią tak źle. Zwycięstwo zapewnił jej Chorwat

Sprzątanie z akcją charytatywną. W podkrakowskiej wsi pełna mobilizacja

Sprzątanie z akcją charytatywną. W podkrakowskiej wsi pełna mobilizacja

Polecamy

Kibice Cracovii w Lublinie. Mieli powody do radości

Kibice Cracovii w Lublinie. Mieli powody do radości

Edyta Górniak, Roxie Węgiel i inne gwiazdy wzięły udział w Symfonii Miłosierdzia

Edyta Górniak, Roxie Węgiel i inne gwiazdy wzięły udział w Symfonii Miłosierdzia

I liga koszykarek. Niezła zaliczka Wisły CanPack w meczu o trzecie miejsce

I liga koszykarek. Niezła zaliczka Wisły CanPack w meczu o trzecie miejsce