https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Utrudnienia w komunikacji. Wykolejenie na trasie do Bronowic Małych

AH
Platforma Komunikacyjna Krakowa/PKK
Pasażerowie komunikacji miejskiej we wtorek w godzinach rannych znów napotkali na problemy. Tym razem wystąpiły one w Bronowicach, gdzie wykoleił się tramwaj. Ruch w kierunku Bronowic Małych był wstrzymany.

Do wykolejenia doszło w okolicach pętli Bronowice. Pechowa lokalizacja zdarzenia wstrzymała ruch w kierunku Bronowic Małych na całej trasie aż od Teatru Bagatela. Utrudnienia dotknęły linie 4,14,24,44 , które kierowane były do Cichego Kącika. Tramwaje numer 8 i 13 zostały przekierowane do Dworca Towarowego.

O godz. 8.50 MPK poinformowało o przywróceniu ruchu tramwajowego do Bronowic i Bronowic Małych. Jednocześnie na liniach 4, 8, 13, 14, 24 i 44 wciąż mogą występować zakłócenia w kursowaniu.

To nie pierwsze dzisiejsze kłopoty w komunikacji miejskiej. Przed godziną 7 przed skrzyżowaniem ulic Dominikańskiej i św. Gertrudy utworzył się spory zator tramwajowy wywołany awarią zwrotnicy. Problem ten został jednak szybko usunięty.

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

g
gość
Tak. Pewnie. Jeszcze pasażerowie by na czas dotarli do celu.
s
srawa
....ojej .....ojej.....rozpłacz się jeszcze........
c
ciekawa
Na Kamieńskiego, do Matecznego też był gigantyczny korek. Odcinek od Sławka do Matecznego autobus pokonywał w czasie prawie 1 godziny. Makabra.
o
olo
W związku z powyższym trzeba budować kolejne linie tramwajowe. Za rzadko są awarie i wykolejenia. Można by też w miejscu zdezelowanych torowisk zrobić realne buspasy, a poaustriacki szrot wymienić na ekologiczne, piętrowe autobusy, ale to by było mniej kasy na rozdanie wśród znajomych królika
B
Burmistrz Nowej Huty
potrzebna jest za to nastepna kadencja dla urzednika ktory tak twierdzi
G
Gość
W Krakowie jest od dawna przeludnienie i powinno się dążyć do tego, by liczba ludności się zmniejszyła (przybysze powinni opuścić Kraków i wrócić do rodzinnych miejscowości, biurowce trzeba wyburzyć) a komunikację tramwajową trzeba zlikwidować (częściowo) poprzez zastąpienie jej metrem i autobusami (ale autobusom zapewnić bezwzględny priorytet na sygnalizacjach lub - najlepiej - miejskie autostrady, bez żadnych sygnalizacji, z przejściami podziemnymi, węzłami dwupoziomowymi). W Krakowie powinno być przynajmniej o 100-150 tys. ludności mniej i przynajmniej 0 200 tys. samochodów mniej.
K
Kraker
Torowisko w tym miejscu jest w fatalnym stanie. Bez gruntownej przebudowy infrastruktury torowej Kraków się zatka. Co kawałek powstają nowe osiedla, w których pojawią się nowi mieszkańcy. Wydaje się pozwolenia na budowę zapominając o transporcie, a drogi z gumy nie są - więcej samochodów się do centrum nie wtłoczy. Pozostaje więc komunikacja miejska, ale o ile tabor jest nowoczesny to infrastruktura do bani - albo zakorkowane ulice, łącznie z buspasami, albo w fatalnym stanie torowisko, po którym tramwaje muszą jeździć coraz wolniej.
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska