https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

W Nowej Hucie powstaje nowe torowisko. Kiedy zakończą się prace?

Redakcja Kraków
Trwa remont torowiska w Nowej Hucie
Trwa remont torowiska w Nowej Hucie Joanna Urbaniec / Polska Press
W Nowej Hucie trwa przebudowa ok. 1,8 km torowiska tramwajowego w ciągu al. Jana Pawła II (od placu Centralnego do Ptaszyckiego) i ul. Ptaszyckiego (do ul. Bardosa). Cała inwestycja zgodnie z umową powinna zakończyć się w lipcu 2022 r., a jej koszt to ok. 33 mln zł. Przejdź do galerii zdjęć i zobacz, jak przebiegają prace.

- Po zakończeniu prac rozbiórkowych i korytowania na kilku odcinkach trwa wykonywanie wzmocnienia podłoża materacami kamiennymi oraz warstw podbudowy torowiska, na której zostaną wykonane różne konstrukcje torowe na poszczególnych odcinkach tj. torowisko „zielone”, klasyczne czy na płytach torowych na przejazdach, przejściach dla pieszych oraz przy peronach tramwajowych. Infrastruktura przygotowywana jest pod słupy trakcyjne. Trwają prace przy oświetleniu ulicznym oraz sygnalizacji świetlnej. Obecnie wykonawca pracuje również na skrzyżowaniu al. Jana Pawła II z ul. Zachemskiego i Zuchów. Roboty potrwają tu do połowy lutego przyszłego roku. Po tym czasie ruszą prace na kolejnym skrzyżowaniu, z ul. Daniłowskiego, a następnie z ul. Bulwarową i Klasztorną - wyliczają urzędnicy miejscy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

K
Karol
nie rozumiem- "Trwają prace przy oświetleniu ulicznym oraz sygnalizacji świetlnej. Obecnie wykonawca pracuje również na skrzyżowaniu al. Jana Pawła II z ul. Zachemskiego i Zuchów. Roboty potrwają tu do połowy lutego przyszłego roku. Po tym czasie ruszą prace na kolejnym skrzyżowaniu, z ul. Daniłowskiego, a następnie z ul. Bulwarową i Klasztorną - wyliczają urzędnicy miejscy."

Wcześniej napisano, że cała inwestycja zgodnie z umową powinna zakończyć się w lipcu 2022 r. Dlaczego na tej budowie nie widać pracowników ? jakie kary umowne zapłaci wykonawca jeżeli przedłuży do przyszłego roku prace i czym te opóźnienia są motywowane ?

To jest tak jak umowy podpisuje się z firmami które nie mają własnej załogi i bazy sprzętowej, a bazują na podwykonawcach których oszukują z płacami.
Z
Zbigniew Rusek
To jest na pewno więcej niż 1,8 km. torowiska. Może byc blisko 2,5 km. (od Placu Centralnego do Kopca Wandy).
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska