
Na skrzyżowaniu al. Słowackiego z Prądnicką i Długą kierowcy regularnie tkwią w wielkich korkach. O jego przebudowie mówi się od lat. - Mamy koncepcję przebudowy tego skrzyżowania. Chcemy ją obecnie zrealizować w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Może do tego dojść w latach 2016 - połowa 2018 - informował już cztery lata temu ówczesny wiceprezydent Krakowa Tadeusz Trzmiel. Podkreślał, że jest brany pod uwagę wariant bezkolizyjnego skrzyżowania, a więc z tunelem pod al. Słowackiego.
Do dziś to skrzyżowanie nie zostało przebudowane, a kierowcy nadal tkwią w tym miejscu w wielkich korkach

Co do zasady Krakowski Szybki Tramwaj powinien kursować tzw. bezkolizyjną trasą i zatrzymywać się tylko na przystankach.
Tymczasem właśnie na rondzie Grzegórzeckim często to tramwaje muszą ustępować samochodom.
To rondo już dawno powinno być dwupoziomowe!

Al. 29 Listopada. Droga wyjazdowa z Krakowa w kierunku Warszawy, na której kierowcy tkwiący w korkach tracą nerwy.
Władze Krakowa od lat obiecują jej poszerzenie i od lat kończy się tylko na obietnicach.

Na ulicy Nowohuckiej niemal codziennie dramat przeżywają zarówno kierowcy jak i pasażerowie komunikacji miejskiej. Na tej ulicy nie ma buspasa, więc w wielkich korkach tkwią również autobusy MPK.
W rozwiązaniu tego problemu na pewno pomogłoby przebudowanie skrzyżowania ul. Nowohuckiej ze Stoczniowców. Ale na to się nie zanosi.