5 z 9
Po przeanalizowaniu wyników badań Barbara Groele, Sekretarz...
fot. pixabay

Jak producent może się wyróżnić?

Po przeanalizowaniu wyników badań Barbara Groele, Sekretarz Generalny KUPS, nie ma wątpliwości: – Producenci, którzy chcą przykuć uwagę klientów, powinni postawić na certyfikat, będący w świadomości konsumenckiej realnym potwierdzeniem prozdrowotnych właściwości produktów. Szeroki wybór artykułów spożywczych, a także mnogość podobnych komunikatów marketingowych sprawiają, że kupujący potrzebują prostych i jasnych oznaczeń, przyciągających uwagę na sklepowej półce, takich jak certyfikat.

6 z 9
Według deklaracji konsumentów, aż 87% z nich wybrałaby...
fot. pixabay

Certyfikat ma znaczenie

Według deklaracji konsumentów, aż 87% z nich wybrałaby produkt z certyfikatem nawet, jeśli byłby on droższy, co pokazuje, że to nie zawsze cena jest czynnikiem determinującym decyzję o zakupie, a wysoka jakość potwierdzona oznaczeniem. Ta tendencja będzie się nasilać ze względu na pokolenie Z, które niebawem zyska siłę nabywczą. Jest to pokolenie przyzwyczajone nie tylko do natłoku informacyjnego, ale także do zasad prawidłowego odżywiania i stylu życia eko.

7 z 9
Aby móc docierać do klientów, należy zdecydowanie postawić...
fot. pixabay

Aby móc docierać do klientów, należy zdecydowanie postawić na naturalne formuły produktów, bo takie będą się znajdować w obszarze ich zainteresowań. - Aby przebić się więc przez natłok komunikacyjny i aby móc odpowiedzieć na potrzeby w zakresie prawidłowego odżywiania powstało branżowe rozwiązanie wspierające krajowych przetwórców z sektora owoców i warzyw - System Jakości Certyfikowany Produkt (CP). Umożliwia on odnalezienie się konsumentów z producentami przetworów owocowo-warzywnych o naturalnym składzie i prozdrowotnych właściwościach - mówi przedstawicielka KUPS.

8 z 9
Barbara Groele: Dla przedsiębiorców opatrzenie swoich...
fot. pixabay

Barbara Groele: Dla przedsiębiorców opatrzenie swoich produktów logotypem Systemu oznacza możliwość wyróżnienia ich spośród innych, dostępnych na rynku, poprzez wyraźne oznakowanie, które w jasny i prosty sposób komunikuje ich wysoką wartość odżywczą. Reformulacja staje się koniecznością, wyróżnianie produktów wolnych od sztucznych dodatków również.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Tłumy na finałowym wiecu wyborczym Sławomira Mentzena w Krakowie

Tłumy na finałowym wiecu wyborczym Sławomira Mentzena w Krakowie

AI nie jest zarezerwowane tylko dla wielkich korporacji. Każdy może z niej korzystać

AI nie jest zarezerwowane tylko dla wielkich korporacji. Każdy może z niej korzystać

Zobacz również

„Przerwane zostały wały Wisły!”. Tak 15 lat temu Kraków walczył z wielką wodą

„Przerwane zostały wały Wisły!”. Tak 15 lat temu Kraków walczył z wielką wodą

Dwa awanse Zwolińskiej w ME. Jeden w świetnym stylu, drugi z "wypadkiem przy pracy"

Dwa awanse Zwolińskiej w ME. Jeden w świetnym stylu, drugi z "wypadkiem przy pracy"